Mijn vraag
Ik heb sinds deze ochtend een probleem bij de xbox van mn dochter, kan geen netflix of disney+ afspelen?
beide apps werken tot je een film of serie opzet, deze laden soms wel of niet en als ze laden krijg je na enkele seconden een melding dat deze content momenteel niet kan worden afgespeeld.
verder werkt alles prima, en gisterenavond werkte netfix ook nog gewoon normaal.
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
-heb al verbinding gecontroleerd en opnieuw verbonden.
-apps verwijderd, weer geinstalleerd en up to date.
-xbox gereset (met behoud van gegevens).
-cache verwijderd.
-router reset
-wifi ssid naam veranderd, zowel op 2.4 als 5.0 maar niets lijkt te helpen.
geen updates of andere downloads in de achtergrond.
op alle andere toestellen in huis werkt het prima, inclusief de xbox one van de zoon.
ik hoop dat het probleem even snel verdwijnt als het kwam maarja.. wss niet.
ik zie enkel nog maar de optie van een volledige clean systeem reset, maar dat doe ik liever niet want met games zoals ARK survival op de schijf wacht er mij een helse installatie sessie te wachten.
als er iemand een idee heeft
Ik heb sinds deze ochtend een probleem bij de xbox van mn dochter, kan geen netflix of disney+ afspelen?
beide apps werken tot je een film of serie opzet, deze laden soms wel of niet en als ze laden krijg je na enkele seconden een melding dat deze content momenteel niet kan worden afgespeeld.
verder werkt alles prima, en gisterenavond werkte netfix ook nog gewoon normaal.
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
-heb al verbinding gecontroleerd en opnieuw verbonden.
-apps verwijderd, weer geinstalleerd en up to date.
-xbox gereset (met behoud van gegevens).
-cache verwijderd.
-router reset
-wifi ssid naam veranderd, zowel op 2.4 als 5.0 maar niets lijkt te helpen.
geen updates of andere downloads in de achtergrond.
op alle andere toestellen in huis werkt het prima, inclusief de xbox one van de zoon.

ik hoop dat het probleem even snel verdwijnt als het kwam maarja.. wss niet.

ik zie enkel nog maar de optie van een volledige clean systeem reset, maar dat doe ik liever niet want met games zoals ARK survival op de schijf wacht er mij een helse installatie sessie te wachten.
als er iemand een idee heeft