Ik heb een Lenovo L340 15-IRH (SN = PF1D7HY8) die niet meer opstart. Hij gaat wel aan, maar het scherm licht nooit op en het lukt zelfs niet in de bios te komen. Na de CMOS los te koppelen en weer vast te doen is het probleem tijdelijk verholpen (een dag of 2), waarna hij weer niet opstart. Ik wil dus graag proberen om de CMOS te vervangen. Echter, de oorspronkelijke CMOS is volgens mij niet meer te verkrijgen. Volgens de website van Lenovo zijn de opties 5B10S34059 (oorspronkelijk), 5B10S34067 en 5B10S34067, maar geen van deze drie zijn in Nederland te leveren (iig niet zonder hele hoge verzendkosten). Mijn vraag is dus of er andere CMOS batterijen zijn die compatible zijn met mijn laptop en wel leverbaar in Nederland.
Vraag
Alle reacties
Iets zelf maken met dit batterijtje van Conrad?
Als het stekkertje niet past of het is verkeerd om gepoold, draadjes door knippen en goed ompolen of oude stekkertje gebruiken van het oude batterijtje.
Draadjes solderen en isoleren met wat krimpkous.
Als het stekkertje niet past of het is verkeerd om gepoold, draadjes door knippen en goed ompolen of oude stekkertje gebruiken van het oude batterijtje.
Draadjes solderen en isoleren met wat krimpkous.