geek: Mmo EVE Online omarmt 'spreadsheets'-identiteit met officiële Excel-int...
@YannickSpinner
Ja, je kunt effecten uitzetten, je kunt spelen met de Graphic Content Settings en ik weet niet of je dat bedoelde, maar dat is m.i. toch echt wel wat anders dan UI-only mode.
Ik heb hieronder screenshots gemaakt van de General Settings en Display & Graphics, wat de twee logische plekken zouden moeten zijn voor die UI-only mode waarover jij het hebt. Als jij mij kunt vertellen waar ik die UI-only mode kan vinden, dan hoor ik het graag …
/f/image/Pv0onU9iQHNgSS0dQIm34YVW.png?f=fotoalbum_large)
@YannickSpinner
Ik speel zelf EVE Online en ik heb geen flauw idee wat je hiermee bedoelt ... Of ik moet eroverheen kijken, maar ik zie nergens een vinkje UI-only mode o.i.d.. Het klinkt een beetje alsof je deze zin er speciaal in wilde hebben om maar te 'bewijzen' dat EVE Online 'spreadsheets in space' is.Er is zelfs een UI-only-modus waardoor spelers alleen de in-game data te zien krijgen, zonder eventuele 3D-animaties.
Ja, je kunt effecten uitzetten, je kunt spelen met de Graphic Content Settings en ik weet niet of je dat bedoelde, maar dat is m.i. toch echt wel wat anders dan UI-only mode.
Ik heb hieronder screenshots gemaakt van de General Settings en Display & Graphics, wat de twee logische plekken zouden moeten zijn voor die UI-only mode waarover jij het hebt. Als jij mij kunt vertellen waar ik die UI-only mode kan vinden, dan hoor ik het graag …
/f/image/Pv0onU9iQHNgSS0dQIm34YVW.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/YULQ665jGoUluhflxzN9v7Zv.png?f=fotoalbum_large)