Toon posts:

Defi Exchange Sinkeffect

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nitrodesign
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-03 08:15

nitrodesign

There is more joy on a ...

Topicstarter
Beste Medetweakers,

Hierbij een vraagje, ik zit al elke jaren in crypto, niet immens grote bedragen, meer testen hoe protocollen/bridges werken verschillende netwerken testen etc.

Vandaag stelde iemand een vraag of die nog een ander defi platform weet waar die nog meer geld mee kon verdienen.

Hij zij het volgende:

Daily earnings = 24-hour stable balance x platform yield x percentage of liquidity provided by USDT balance Liquidity ratio : Calculating this interval are as follows:
100-1000 income 0.82%-1.12%
1000-5000 income 1.12%-1.42%
5000-10000 income 1.42%-1.72%
10000-20000 income 1.72%-2.02%
20000-50000 income 2.02%-2.32%
50000-100000 income 2.32%-2.62%
100000-500000 income 2.62%-2.96%
500000-1000000000 income 2.96%-3.26%

Dus met andere woorden als je 100 in zou leggen met een gemiddeld van 1% zou betekenen dat je na 1 jaar 365,- hebt verdient (kort door de bocht).

Het verdien model zit in arbitrage trading.

Hierbij ben ik verder gaan vragen en zij hij dat de website waar hij dat deed heette:

Modbreak:** Pas op met onderstaande link, deze vraagt naar een wallet. Betreft mogelijk een scam. Link even onklikbaar gemaakt.

https://sinkeffect<punt>cc

Heeft iemand hier ooit van gehoord? Blijkbaar bestaat de website nog maar 3 maanden en meer info kan ik niet vinden.

Ik hoor graag van jullie.

[Voor 5% gewijzigd door Taro op 07-05-2022 17:40]

Zoek je nog een leuk gepersonaliseerde gift, Check Custodo

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:38

knakworst

Get Dilberted!

Ik heb niet gekeken, maar dit lijkt me sowieso een scam.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:38
Een ieder die rendement garandeert is oneerlijk.

• nitrodesign
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-03 08:15

nitrodesign

There is more joy on a ...

Topicstarter
Ja dat dacht ik ook.
Wat mij betreft mag dit topic gesloten worden.
Ruikt naar een scam.

Zoek je nog een leuk gepersonaliseerde gift, Check Custodo

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee