Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tnhn42
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18-11-2024
Beste Lezers,

Ik ben op dit moment mijn ICT Beheerder N4 opleiding aan het afronden en ben bezig aan mijn eind stage.

Ik wil alvast een planning maken voor het volgen van Cursussen en behalen van Certificaten,

Ik wil me verdiepen in het Systeembeheer/2e lijns gedeelte van de ict omgeving. Hiervoor wil ik dus meerdere Azure Certificaten behalen.

Maar hierbij vraag ik me dus af welke certificaten er nog meer worden aangeraden. Ik heb van een bekende te horen gekregen dat het standaard MD100 certificaat niet meer echt relevant is met de komst van W11.

Ik heb op het forum al een beetje rondgekeken, maar de meeste topics rond dit onderwerp zijn al wat ouder. En de laatste jaren is er veel veranderd bii certificaten.

Dus welke op Certificaten kan ik me het beste richten en in welke volgorde ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:32

Zenix

BOE!

AZ-900 en daarna AZ-104 om mee te beginnen. Als je graag die kant op wilt.

[ Voor 40% gewijzigd door Zenix op 07-05-2022 02:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gr8-jen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09 15:25
Certicaten kan ik je niet mee helpen. Tot nu toe meer workshops gehad van Azure van certified personeel.

Jouw doel is meer Windows gerelateerd beheer?

Mocht je nog niet weten wat je wilt kun je ook kijken wat je leert om op Azure, AWS en Google te werken.

Bijvoorbeeld terraform, docker en Kubernetes.

Dan ben je minder afhankelijk van 1 platform. Het is wel stapje extra zogezegd en je kan je tanden er op stuk bijten zonder begeleiding.

Maar wel iets om in je achterhoofd te houden

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 4500Wp ZWW || BENG, Rc6 rondom, tripple glas, WTW, 165m2 verwarmd || Gasloos sinds sep 2023