Hoi,
Ik heb sinds een paar maanden een huis met vloerverwarming. De hele winter ben ik overal zoveel mogelijk van af gebleven want het is niet handig als eea in de winter niet werkt.
Maar nu het warmer wordt heb ik al een slimme thermostaat. en nu wil ik ze aansluitingen van de vloerverwarming los schakelen.
Het is namelijk zonde als er ruimtes verwarmd worden waar nooit iemand is.
Ik heb 2 warmetepompen, 1 boven en 1 beneden. Beide hebben 1 thermostaatkraan en 5 aansluitingen die de grond in gaan.
:strip_exif()/f/image/bOKTQrKVHOlKmYlRDqf3VokE.jpg?f=fotoalbum_large)
nu wilde ik deze 5 (totaal 10) aansluitingen vervangen door een on/off systeem zoals deze
of deze
dan kan ik per ruimte schakelen.
Echter lijken dit push aansluitingen terwijl ik draaiknoppen heb.
hoe weet ik welke knoppen er op mijn vloerverwarming passen?
Ik heb sinds een paar maanden een huis met vloerverwarming. De hele winter ben ik overal zoveel mogelijk van af gebleven want het is niet handig als eea in de winter niet werkt.
Maar nu het warmer wordt heb ik al een slimme thermostaat. en nu wil ik ze aansluitingen van de vloerverwarming los schakelen.
Het is namelijk zonde als er ruimtes verwarmd worden waar nooit iemand is.
Ik heb 2 warmetepompen, 1 boven en 1 beneden. Beide hebben 1 thermostaatkraan en 5 aansluitingen die de grond in gaan.
:strip_exif()/f/image/bOKTQrKVHOlKmYlRDqf3VokE.jpg?f=fotoalbum_large)
nu wilde ik deze 5 (totaal 10) aansluitingen vervangen door een on/off systeem zoals deze
of deze
dan kan ik per ruimte schakelen.
Echter lijken dit push aansluitingen terwijl ik draaiknoppen heb.
hoe weet ik welke knoppen er op mijn vloerverwarming passen?