Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben opzoek naar een systeem dat mijn Legion 5 Pro kan vervangen, gezien die vrijwel alleen thuis op mijn bureau stond. Ik speel voornamelijk relatief lichte games (Rocket League, Overwatch) maar af en toe ook Warzone, waarin ik niet consistent hoog genoeg FPS kon halen. Ik zet in de meeste games al mijn settings op het allerlaagst om zo de 170hz van mijn 1440p monitor te kunnen benutten. Ik meen dat met de onderdelen die ik geselecteerd heb, ik dit met DLSS aan wel zou moeten kunnen halen in Warzone.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Grofweg 1300 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur aanwezig, de rest niet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1TB opslag is het minimum. Ik twijfel of de 32GB RAM een noodzaak is en of dit ik niet beter kan uitgeven aan het upgraden van een ander onderdeel. Warzone vreet wel je RAM, maar ik ben met mijn huidige 16GB nooit tegen de limieten aangelopen. Echter weet ik; hoe meer RAM je hebt, hoe meer Windows gebruikt dus wellicht dat het toch kan schelen in performance?
Ga je overklokken?
Als het verbeteringen in performance betekenen, zeker.
Wat verwacht je van ons?
Op- of aanmerkingen op mijn huidige build. Zover ik weet is alles wel compitabel, dus voornamelijk de vraag of ik het geld op de juiste plek heb zitten ja of nee.
Ik ben opzoek naar een systeem dat mijn Legion 5 Pro kan vervangen, gezien die vrijwel alleen thuis op mijn bureau stond. Ik speel voornamelijk relatief lichte games (Rocket League, Overwatch) maar af en toe ook Warzone, waarin ik niet consistent hoog genoeg FPS kon halen. Ik zet in de meeste games al mijn settings op het allerlaagst om zo de 170hz van mijn 1440p monitor te kunnen benutten. Ik meen dat met de onderdelen die ik geselecteerd heb, ik dit met DLSS aan wel zou moeten kunnen halen in Warzone.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Grofweg 1300 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur aanwezig, de rest niet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1TB opslag is het minimum. Ik twijfel of de 32GB RAM een noodzaak is en of dit ik niet beter kan uitgeven aan het upgraden van een ander onderdeel. Warzone vreet wel je RAM, maar ik ben met mijn huidige 16GB nooit tegen de limieten aangelopen. Echter weet ik; hoe meer RAM je hebt, hoe meer Windows gebruikt dus wellicht dat het toch kan schelen in performance?
Ga je overklokken?
Als het verbeteringen in performance betekenen, zeker.
Wat verwacht je van ons?
Op- of aanmerkingen op mijn huidige build. Zover ik weet is alles wel compitabel, dus voornamelijk de vraag of ik het geld op de juiste plek heb zitten ja of nee.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-12400F Boxed | € 186,99 | € 186,99 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B660M DS3H DDR4 | € 114,90 | € 114,90 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3060 Ti Gaming X 8G LHR | € 619,- | € 619,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock 2 Zwart | € 29,- | € 29,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2E3200C16 | € 129,90 | € 129,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX750M (2021) | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Solid state drives | WD Blue SN550 1TB (WDS100T2B0C) | € 86,90 | € 86,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.316,49 | ||