unlocken gaat mis?? HELP... (spoed)

Pagina: 1
Acties:

• banaan-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik ben bezig mijn Duron800 te unlocken, alleen ik volgens mij uitgeschoten. Ik zal hieronder proberen weer te geven wat ik heb gedaan:

Dit was het origineel:
code:
1
2
3
4
5
6
L3   L1
  o  o
o-o  o o 
o o  o o
o o  o o
o-o  o o

Ik heb er nu dit van gemaakt:

[code]
L3 L1
o o
o-o o-o
o o o-o
o o--o-o
o-o--o-o
[code]

Ik weet alleen niet zeker of die onderste 2 van de L1 dus ook die van de L3 raken, maar ik denk het wel. Ik vrees dat als ik m nu aanzet, hij stuk gaat :(
Maar wat nu te doen?? Ik heb er namelijk een zilverlijm op gesmeerd... |:( ("Leitsilber" Conducting Silver)

Iemand enig idee wat ik als oplosmiddel kan gebruiken, en of dat kwaat kan voor de processor zelf?
Als "Löschmittel" moet ik "trockenlöschmittel" of "Schaum" gebruiken. Ik heb alleen geen flauw idee wat dat is... (spiritus? of is dat te agressief voor de processor?)

En dit spul wordt natuurlijk met de minuut harder...

HELP!!

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 16:46

_mARCO_

Hier staat niks

Je zou kunnen proberen om HEEEEEEL voorzichtig met een stanleymesje die lijmsporen door te snijden. Ik heb het zelf nog nooit gedaan (potlood + eventueel gum werkt ook :) ), maar ik heb het hier wel eens op GoT gelezen.

sigloos

Verwijderd

sory ik zou het echt nietr weten mischien met een soort nagel lak remover (ik zou ff wachten tot dat er iemand is die je er meer over kan vertellen)ik heb een keer een harde soort plastic ermee schoon gemaakt omdat er een stikker op zat en dat ging wel goed,maar ik geloof dat nagellak remover een soort aceton bevat en dat kan best een bijtende stof voor je proc zijn......... dus..... ik weet hier geen raad mee :?

• banaan-X
  • Niet online
Op vrijdag 24 augustus 2001 23:09 schreef ISDNiki het volgende:
(ik zou ff wachten tot dat er iemand is die je er meer over kan vertellen)
Ik hoop dat diegene hier heel snel langskomt. ;(
Iemand anders die misschien ooit succesvol wasbenzine/spiritus/terpetine heeft gebruikt op zijn processor?

Ik ga eens een gum proberen :?

• banaan-X
  • Niet online
Op vrijdag 24 augustus 2001 23:15 schreef banaan-X het volgende:

Ik ga eens een gum proberen :?
Dat lijkt te werken :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

• banaan-X
  • Niet online
23:21 hehe, banaan-x gaat de hele nacht nog zitten gummen ;) :Z

(hoe doe je dit in het rood trouwens?)

[update]
23:35 Met een kwaritertje was het ook klaar, volgens mij zie je er niets meer van. Ik zit nu trouwens toch eenigszins te twijfelen wat ik zal doen: potlood of weer dat silver-spul... :+

Nou ja, ik heb dat spul niet voor niets gekocht, nog eens proberen :*

Verwijderd

Je kunt die silver-prut gewoon met wasbenzine eraf krijgen.
Ik heb dit ook bij de hand gehad (Bison Electro Kit).

Trouwens 'Löschmittel' is brandblussers: (Schaum)schuim- of (Trocken)poederblusser. Niet de koeling waar je aan wilt beginnen >:)
Pagina: 1