Ik ben ten einde raad. Ik heb een HP deskjet 2132 die ik wil gebruiken met mijn windows laptop. Ik woon sinds kort in Thailand, en heb daar onofficiele maar compatibele cartridge gekocht. Echter de printer wil niet printen. HP Smart geeft aan dat de cartridge niet compatibel is.
Ik heb zelf al van alles geprobeerd. Op internet lees ik namelijk dat je de cartridge protection zou moeten kunnen omzeilen. Dat je voorheen de mogelijkheid om op knop disable te klikken. Dit was zoals ik het kon vinden echter in het programma HP Toolbox. Maar dat bestaat niet meer. Ik heb HP Smart erbij, en daar kan ik die optie niet vinden.
Ook zou het misschien ergens in de printer instellingen in configuratiescherm te vinden moeten zijn, maar ook daar vind ik de optie niet.
Zijn er nog andere ideeen? Of anything that can help me./f/image/xCpetQ2hqi27kGhxI9JcEXDJ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/3SWbmWDFKQNhipvGERT479HB.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb zelf al van alles geprobeerd. Op internet lees ik namelijk dat je de cartridge protection zou moeten kunnen omzeilen. Dat je voorheen de mogelijkheid om op knop disable te klikken. Dit was zoals ik het kon vinden echter in het programma HP Toolbox. Maar dat bestaat niet meer. Ik heb HP Smart erbij, en daar kan ik die optie niet vinden.
Ook zou het misschien ergens in de printer instellingen in configuratiescherm te vinden moeten zijn, maar ook daar vind ik de optie niet.
Zijn er nog andere ideeen? Of anything that can help me.
/f/image/xCpetQ2hqi27kGhxI9JcEXDJ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/3SWbmWDFKQNhipvGERT479HB.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ASqlOuCVs9gcAlMwCcygMPFk.png?f=fotoalbum_large)