hoi
ik heb van een vriend een oude windows tabet gekregen (Empire Model: I1010Q16DCZ WIN8.1 ) maar deze start enkel op tot een scherm dat zegt ''computer moet hersteld worden een aparaat is niet toegankelijk of aangesloten met foutcode 0xc0000225....''.en na 30 seconden valt ie uit .....dit is volgens mijn vriend gebeurd nadat hij er andere windows wou opzetten en de recovery partitie verwijderd /geformateerd heeft (geen idee waarom
) .....nu heb ik mezelf een windows instalatie usb gemaakt een otg kabel aangeschaft om met mijn usb toetsenbord de secure boot uit te schakelen in de uefi settings en de usb te kunnen gebruiken omdat er enkel een micro usb poortje is maar het toetsenbord word niet herkend .....ik heb toetsenbord aan andere aperaten (samsung en huawei) getest en daar werkt het gewoon in combinatie met de otg kabel dus daar is niets defect..... opladen doet tablet ook gewoon dus micro usb poorrt doet het ook iemand een idee hoe ik dat kan oplossen? ...ik heb verschillende sites geraadpleegd en youtube videos gezocht maar ik kan bitter weinig vinden ....iemand een idee ? bedankt bij voorbaat
groetjes
ik heb van een vriend een oude windows tabet gekregen (Empire Model: I1010Q16DCZ WIN8.1 ) maar deze start enkel op tot een scherm dat zegt ''computer moet hersteld worden een aparaat is niet toegankelijk of aangesloten met foutcode 0xc0000225....''.en na 30 seconden valt ie uit .....dit is volgens mijn vriend gebeurd nadat hij er andere windows wou opzetten en de recovery partitie verwijderd /geformateerd heeft (geen idee waarom
groetjes