Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDT
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 06-05-2022
hoi
ik heb van een vriend een oude windows tabet gekregen (Empire Model: I1010Q16DCZ WIN8.1 ) maar deze start enkel op tot een scherm dat zegt ''computer moet hersteld worden een aparaat is niet toegankelijk of aangesloten met foutcode 0xc0000225....''.en na 30 seconden valt ie uit .....dit is volgens mijn vriend gebeurd nadat hij er andere windows wou opzetten en de recovery partitie verwijderd /geformateerd heeft (geen idee waarom :) ) .....nu heb ik mezelf een windows instalatie usb gemaakt een otg kabel aangeschaft om met mijn usb toetsenbord de secure boot uit te schakelen in de uefi settings en de usb te kunnen gebruiken omdat er enkel een micro usb poortje is maar het toetsenbord word niet herkend .....ik heb toetsenbord aan andere aperaten (samsung en huawei) getest en daar werkt het gewoon in combinatie met de otg kabel dus daar is niets defect..... opladen doet tablet ook gewoon dus micro usb poorrt doet het ook iemand een idee hoe ik dat kan oplossen? ...ik heb verschillende sites geraadpleegd en youtube videos gezocht maar ik kan bitter weinig vinden ....iemand een idee ? bedankt bij voorbaat
groetjes

Beste antwoord (via DDT op 06-05-2022 17:51)

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-04 21:36

-36-

Trust me. I'm an amateur

het gaat er juist om of je tablet wel stroom via de otg kabel levert. Daar heb je speciale kabels voor. (Of zoals hierboven slim opgemerkt met een powered usbhub)

[ Voor 24% gewijzigd door -36- op 06-05-2022 15:34 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:57

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Er zit toch een keyboard bij die 2-in-1 tablet ?
Ah, blijkbaar gewoon een Bt keyboard dus aar heb je dan ook niet veel aan.

[ Voor 46% gewijzigd door DukeBox op 06-05-2022 15:23 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -36-

-36-

Trust me. I'm an amateur

Werkt een usbstick wel? Anders hen je kans een extern powered otg kabel nodig te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDT
neen die was er niet bij en kameraad heeft heeft die ook niet meer ? zou dat kunnen dat mijn toetsenbord teveel energie gebruikt ? het is een gewoon basic logitech usb toetsenbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDT
-36- schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 15:24:
Werkt een usbstick wel? Anders hen je kans een extern powered otg kabel nodig te hebben
ja die werkt want als ik het inplug met de otg in mijn smartphone hekend ie het onmiddelijk evenals muis toetsenbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:57

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Ik liep er ook eens tegenaan keyboard deed niets met de OTG kabel. Uiteindelijk kon het met een actieve usb hub wel, ik had er een in mijn monitor zitten.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• -36-

-36-

Trust me. I'm an amateur

het gaat er juist om of je tablet wel stroom via de otg kabel levert. Daar heb je speciale kabels voor. (Of zoals hierboven slim opgemerkt met een powered usbhub)

[ Voor 24% gewijzigd door -36- op 06-05-2022 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDT
-36- schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 15:32:
idd ik heb het opgelost een stukje van de otg te strippen een usb A male te verbinden aan de stoomdraden die ik dan in aansluit aan een powerbank nu werkt het wel bedankt iedereen
Pagina: 1