Toon posts:

Asus A7v 133 Raid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou, wie heeft dit mobo? en heeft het wel eens dat die de udma niet vind, en als je dan reboot dat die die dan wel vind?

En wie heeft het wel eens: dat je windows start en dan blijft die meteen hangen?

Heb dit zelf heeeeeeeeeeeeeeeeeel zelden.

Maar ik vraag me vooral de eerste vraag af?

Groetjes Nightbat.

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

ga eens een faq lezen, daar staat in dat je niet in een bericht Greetz of iets wat er op lijkt moet zetten.

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Topicstarter
Heb niet echt zin om die faq te lezen, ik zie het punt niet waarom dat niet mag, dat is juist een teken van vriendelijkheid en waardering in mijn ogen dan.

Maar ja als jij (of meerdere) dat niet opvatten als een vriendelijk gebaar, laat ik het zo noemen, dan zal ik het wel niet meer typen, en zo wel, dan doe maar alsof je het niet ziet.

Maar ik ga nu wel eens even die faq lezen hoezo dat niet kan/mag of wat dan ook.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:50

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 24 augustus 2001 22:56 schreef Nightbat het volgende:
Heb niet echt zin om die faq te lezen
Iedereen wordt geacht de FAQ gelezen te hebben ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 augustus 2001 22:58 schreef Exirion het volgende:

[..]

Iedereen wordt geacht de FAQ gelezen te hebben ;)
Ja okee, dat zou best kunnen, maar als ik dat zo zie, is dat best veel.

Maar zeg even waarvoor dat niet mag/ of wat dan ook.

Btw kunnen we wel even on topic blijven, ik wil heust wel verder discusieeren, maar ik wil graag weten wie hier dit ook heeft mee gemaakt.

Maar goed, ik lees die faq wel eens, maar dat is zo veel.

Verwijderd

maar wat is je vraag/probleem nou in godsnaam? :?

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

ik heb zelf dit moederbord, maar geen problemen ermee

hiervoor had ik een normale a7v, en daar heb ik 1 keer gehad dat hij de HD ff niet zag, en daarna weer wel.

is je ide kabel niet beschadigd oid? ff alle kabels aandrukken voor de zekerheid.

en dat windows niet opstart kan zeer veel verschillende oorzaken hebben, dus daar kan ik je niet bij helpen.

hoewel, haal stuk voor stuk alle kaartjes uit je systeem, en elke keer als je een kaartje weghaalt, ff testen of hij wel goed doorstart en niet blijf vastzitten. dan kom je al snel genoeg te weten waar het aan (kan) liggen

Verwijderd

Topicstarter
Nou het probleem (pje) is als volgt.

1) windows starte niet door omrede dat explorer een fout had gemaakt.

Dus dat is geen probleem, dit is logisch, dit is windows.

Maar het 2de, is dat hij soms mijn udma niet vind, en dan als ik ctrl + alt + del doe, dan in 1 keer wel, ik ben (gelukkig) niet de enige die dit wel eens heeft.

Maar weet iemand waar dit aan kan liggen, ik zelf denk dat het een fout is op het mobo zelf, maar goed, dat is wat ik denk dan.

Maar goed, heeft iemand een idee?

Of heeft iemand dit zelf gehad, die dit heeft verholpen?
Pagina: 1