Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnjagt
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 25-06-2024
hallo beste mede toppicers,

ik ben opzoek naar een aantal sma omvormers maar mijn vaste alle sites die ik tot nu toe tegen kom hebben ze niet meer op voorraad. en na een aantal belletjes weet ook niemand een datum te geven. nu kreeg ik de tip van iemand om eens in duitsland te kijken. hebben jullie ervaring met shops in duitsland? of weet iemand toevallig een bedrijf in nederland wat nog wel levert? (aan pacticulieren).

groetjes martijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rol-Co
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-05 09:53

Rol-Co

3,8kWpZ 4,98kWpO-Z-W 2,86kWpN

Wat zijn jouw sites?

Solarbouwmarkt geprobeerd?
Maar kan mij ook voorstellen dat ze geen omvormers meer los verkopen om nog setjes te kunnen plaatsen, anders staan die mensen ook met hun vingers in de neus.

Noord-Oost-Zuid-West 11640Wp Totaal Live, Netduino advanced pv logging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryH
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:50
martijnjagt schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 12:23:
hallo beste mede toppicers,

ik ben opzoek naar een aantal sma omvormers maar mijn vaste alle sites die ik tot nu toe tegen kom hebben ze niet meer op voorraad. en na een aantal belletjes weet ook niemand een datum te geven. nu kreeg ik de tip van iemand om eens in duitsland te kijken. hebben jullie ervaring met shops in duitsland? of weet iemand toevallig een bedrijf in nederland wat nog wel levert? (aan pacticulieren).

groetjes martijn
Marktplaats

5670PV op OzOOO, 5640PV op WnWWW, 3150PV op muur op ZZZW, vloerisolatie, HR++,dakisolatie, PANA 9Jmonoblock WP, Ioniq EV 2017

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• natural colour
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 17:42
Kijk eventueel naar een alternatief, heel lang wachten op een SMA en je mist komende maanden enige duizenden KWh aan opbrengst.

Zelf heb ik een Fronius.

Bij deze duitse shop zijn enige modellen in voorraad: https://shop.solar-pur.de...ichter-stp8-0-3av-40.html

[ Voor 34% gewijzigd door natural colour op 05-08-2022 07:33 ]

20x JA Solar 6.9KW; Fronius Symo 7.0; Panasonic 7H Mono; Atlantic Explorer V4; https://www.astrobin.com/users/naturalcolor/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sam040
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 04-05 15:31
Topic is al een paar maanden oud, maar ben je nog opzoek of reeds voorzien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-05 01:54

PcDealer

HP ftw \o/

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnjagt
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 25-06-2024
hmm heb de notificaties gemist.. maar ik was inderdaad gewezen op dat 2ehands er ook veel op staan.
inmiddels is het inderdaad gelukt!
Pagina: 1