Beste tweakers,
heb vandaag mn nieuwe systeem ontvangen, heerlijk snel
Alleen nu heb ik een leadtek pro 64 ddr, en de drivers via de cd-rom geinstalleerd. Nu heb ik dus al die extra opties van leadtek als ik op mn desktop rechter muisknop doe en eigenschappen. Ik heb een aardig verouderd beeldschermpje- een 15" dell.. Hij is een aantal jaartjes oud..
De drivers van de cd rom zijn toch aardig goed dacht ik zo..
Alleen kan ik geen resolutie van 1024 bij 768, dan wordt ie helemaal zwart met vage strepen zodat je bijna niks kan zien. Ook geeft hij dan een hele hoge piep..
Vragen:
- Ligt dit aan mijn monitor, dat ik geen hogere resolutie kan zien? Zo ja, toch maar een nieuwe monitor kopen
Een goedkope wel te verstaan, minder dan 450...
-Ik heb de detonator 12.41 gedownload van nvidia.com Wat moet ik hier nu mee doen, hoe kan ik hem gebruiken?
Kan iemand mij please helpen?
heb vandaag mn nieuwe systeem ontvangen, heerlijk snel
De drivers van de cd rom zijn toch aardig goed dacht ik zo..
Alleen kan ik geen resolutie van 1024 bij 768, dan wordt ie helemaal zwart met vage strepen zodat je bijna niks kan zien. Ook geeft hij dan een hele hoge piep..
Vragen:
- Ligt dit aan mijn monitor, dat ik geen hogere resolutie kan zien? Zo ja, toch maar een nieuwe monitor kopen
-Ik heb de detonator 12.41 gedownload van nvidia.com Wat moet ik hier nu mee doen, hoe kan ik hem gebruiken?
Kan iemand mij please helpen?