Toon posts:

Nieuw systeem- Driver installatie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,
heb vandaag mn nieuwe systeem ontvangen, heerlijk snel :) Alleen nu heb ik een leadtek pro 64 ddr, en de drivers via de cd-rom geinstalleerd. Nu heb ik dus al die extra opties van leadtek als ik op mn desktop rechter muisknop doe en eigenschappen. Ik heb een aardig verouderd beeldschermpje- een 15" dell.. Hij is een aantal jaartjes oud..

De drivers van de cd rom zijn toch aardig goed dacht ik zo..
Alleen kan ik geen resolutie van 1024 bij 768, dan wordt ie helemaal zwart met vage strepen zodat je bijna niks kan zien. Ook geeft hij dan een hele hoge piep..
Vragen:
- Ligt dit aan mijn monitor, dat ik geen hogere resolutie kan zien? Zo ja, toch maar een nieuwe monitor kopen :) Een goedkope wel te verstaan, minder dan 450...

-Ik heb de detonator 12.41 gedownload van nvidia.com Wat moet ik hier nu mee doen, hoe kan ik hem gebruiken?
Kan iemand mij please helpen?

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

download het exe bestand, click er twee maal snel op, blijf dan op next duwen en restart, klaar.

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik heb maar de drivers geuninstalled.. Heb de nieuwe drivers van de site van leadtek gedownload, deze zjin neem ik aan wat aangepast. Moet ik hierna nog een detonator downloaden, of zit ie er dan al in??? Een goeie nieuwe wel te verstaan..

Verwijderd

Topicstarter
iemand?

• Quibus
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 18:29
Die drivers van Nvidia zitten in die drivers van leadtek. Leadtek gebruikt ook gewoon de drivers van nvidia maar maken gewoon wat aanpassingen voor speciale leadtek features.
Binnenkort komen trouwens de detonator4 drivers uit en die schijnen iets van 10 tot 15% prestatie winst aan jouw kaartje te geven. Die zou ik dus binnenkort downloaden als ze uitkomen.