Webshops binnen Tweakers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Anoniem: 361276

Topicstarter
Hopelijk post ik dit in het juiste topic maar het viel mij op dat er webshops zijn die onder verschillende namen werken en los van elkaar vermeld staan in Tweakers zie bijvoorbeeld deze link: pricewatch: Ubiquiti UniFi Protect G3 Instant Camera

Deze cam is al maanden uitverkocht maar wel te koop bij drie leveranciers die precies dezelfde web layout hanteren en hetzelfde telefoonnummer hebben. Nu is dit niet heel ongebruikelijk voor webshop om allemaal verschillende namen te hanteren maar is het een optie om deze te bundelen of anders duidelijk te maken dat deze bij een en dezelfde organisatie horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:32

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dit is iets voor het team wat de Pricewatch beheerd, ik gooi dit topic dus even over de schutting. :)

Geachte Redactie => Pricewatch

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-06 13:40

jelle.

Product Owner
Bedankt voor het melden. Het is niet de bedoeling dat er identieke feeds worden aangeleverd voor verschillende webshops, dus we gaan even contact opnemen met deze partij :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
@jelle. Wijs ze er dan ook even op dat ze hun KvK nummer op de website(s) zetten. Dat schijnt verplicht te zijn vanaf 2006.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 574346

@jelle. is er al voortgang hierin? kwam toevallig hetzelfde tegen vandaag bij het volgende product
pricewatch: Ubiquiti Dream Router

unifisupply
hardwaresupply
ubntsupply

3 exact dezelfde shops met hetzelfde assortiment, alleen een andere naam. Vervuilen alle ubiquiti producten in principe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 361276

Topicstarter
Anoniem: 574346 schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 12:12:
@jelle. is er al voortgang hierin? kwam toevallig hetzelfde tegen vandaag bij het volgende product
pricewatch: Ubiquiti Dream Router

unifisupply
hardwaresupply
ubntsupply

3 exact dezelfde shops met hetzelfde assortiment, alleen een andere naam. Vervuilen alle ubiquiti producten in principe.
Er is weinig voortgang vermoed ik aangezien de door mij gemelde website nu nog een website erbij heeft gezet, totaal dus vier keer hetzelfde :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien nog maar eens @jelle. taggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jelle.

jelle.

Product Owner
We zijn in contact met deze partij, maar door forse onderbezetting aan onze zijde hebben we dit helaas nog niet kunnen oplossen. Zodra we een update hebben, melden we dat hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@jelle.

Inmiddels weer bijna 2 maanden verder. Lijkt me toch niet zo lastig om te zeggen kies 1 van jullie shops en de andere twee gaan eruit. Het is letterlijk 1 bedrijf met 3 shops die exact hetzelfde aanbod hebben. Pure vervuiling van de pricewatch...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jelle.

jelle.

Product Owner
Het duurde even aan onze zijde, maar.... de feed van UBNTSupply.nl is nu uitgeschakeld, dus die verschijnt niet meer in de Pricewatch. Het aanbod van UniFiSupply.nl en HardwareSupply overlapt voor een deel, wat we in dit specifieke geval en in overleg met de webshop gedogen.
Pagina: 1