Ik heb een pergola achter het huis gebouwd. Deze wil ik voorzien van smart ledstrips. In en rondom het huis maak ik al gebruik van Hue verlichting. Het zou dus ideaal zijn om ledstrips te monteren die compatibel zijn met Hue. Die ledstrip voor buiten heb ik ook gevonden. Qua afmetingen past deze het beste, het gaat dan om de Innr Smart Outdoor Flex Light lichtslang - 4m.
Volgens de specificatie va deze lichtslang moeten iedere lichtslang gevoed worden door een eigen power adapter. De lichtslang vraagt 46 Watt. Nu heeft Philips Hue een outdoor adapter met een sterkte van 100 Watt.
Mijn vraag in deze is nu:
Zijn de low voltage, waterdichte, aansluitingen van de Innr lichtslang compatibel met de Hue outdoor adapter? Als dit nl. mogelijk is dan heb ik maar 1 stopcontact nodig om de beide ledstrips te voorzien van stroom.
Ik kan nergens op het internet een antwoord vinden en de bedrijven die het verkopen willen of kunnen me geen antwoord geven.
Is er iemand in dit forum die mij misschien een antwoord kan geven?
Mvg,
Alfred
Volgens de specificatie va deze lichtslang moeten iedere lichtslang gevoed worden door een eigen power adapter. De lichtslang vraagt 46 Watt. Nu heeft Philips Hue een outdoor adapter met een sterkte van 100 Watt.
Mijn vraag in deze is nu:
Zijn de low voltage, waterdichte, aansluitingen van de Innr lichtslang compatibel met de Hue outdoor adapter? Als dit nl. mogelijk is dan heb ik maar 1 stopcontact nodig om de beide ledstrips te voorzien van stroom.
Ik kan nergens op het internet een antwoord vinden en de bedrijven die het verkopen willen of kunnen me geen antwoord geven.
Is er iemand in dit forum die mij misschien een antwoord kan geven?
Mvg,
Alfred