Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

gps & maps

Pagina: 1
Acties:
  • 222 views

• daantje83
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 24-03 10:33
(dyslectisch) (en ik hoop in het goede topic)

Beste Tweakers.

jullie weten altijd alles dus er is vast iemand die mij kan helpen
ik ga op vakantie naar zweden noorwegen.
ik ga voor een natuur vakantie en ben bang dat ik zo nu en dan op plaatsen kom
waar geen bereik is.
werkt mijn google maps dan nog ? en zo niet kan ik een kaart downloaden
die met gps wel altijd werkt ?
liefst gratis

ook zou ik graag midden in de natuur plaatsen met gps willen markeren
ook als ik geen bereik heb kan dit ?

bvd daan

• sjtienuh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-11 06:05
Ik denk dat u middels de volgende link al heel ver komt:

https://support.google.co...l&co=GENIE.Platform%3DiOS

Kijk even of dat u een Android of Apple telefoon heeft. Klik in de link op het juiste besturingssysteem.

Het markeren van plekken moet volgens mij ook kunnen in deze offline maps. Zorg er dus wel voor dat ze van te voren zijn gedownload.

[ Voor 47% gewijzigd door sjtienuh op 05-05-2022 09:48 ]

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:02

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Als je op plekken ver van de gebaande paden komt is het misschien beter om google maps helemaal te vergeten en gaan voor kaarten gebaseerd op openstreetmap, bijvoorbeeld met osmand. Die kaarten kun je vooraf downloaden en je kunt markers zetten zoveel je wil.

Signatures zijn voor boomers.

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09:01
Ik gebruik zelf Oruxmaps voor navigatie buiten de asfaltwegen om. Want daar wordt Google maps om te huilen. Dit in combinatie met deze kaarten. Die kan downloaden en offline gebruiken in Oruxmaps. Door te spelen met thema's en lagen kan je wandelingen en/of fietsroutes goed zichtbaar krijgen. Ook bevatten dit soort kaarten ook hoogtelijnen wat erg fijn is om je te oriënteren op routes.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-11 19:22

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

@daantje83 je stelt deze vraag nu in het Smarthome forum. Dat lijkt op Smartphone maar is toch echt wat anders :)

Afhankelijk van welk soort smartphone je hebt, kan je beter even een kijkje nemen in Android-smartphones of iPhones & iPads

Neem ook dit nog eens door: Het algemeen beleid #topicplaatsen, want een beetje meer eigen inzet wordt hier wel op prijsgesteld.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.