Beste, DPG Media/Tweakers personeel ik vind het heel verdacht dat er een nogal domme reactie een score heeft van +2 op Intel Core i3-12100K/F Boxed werd geplaatst. de persoon in kwestie zegt dat ik er niet zeveel van weet en dat vind ik baised/ego van hem
LINK: RX7 in 'Intel Core i3-12100F Boxed review door RX7'
"En ja nu heb ik helaas pech, maar zoals ik al zei dunnere plastic backplates lijken de issues voor mij te fixen. Maar zeer zeker niet acceptabel dat dit een issue is om mee te beginnen." is een zeer domme reactie en verdient geen +2 ik vind dat ik mag meestemmen hierin... dat is dom niet mogen op eigen discussie reactie geven dit is geen parlement of een woke-forum oké?
LINK: RX7 in 'Intel Core i3-12100F Boxed review door RX7'
"En ja nu heb ik helaas pech, maar zoals ik al zei dunnere plastic backplates lijken de issues voor mij te fixen. Maar zeer zeker niet acceptabel dat dit een issue is om mee te beginnen." is een zeer domme reactie en verdient geen +2 ik vind dat ik mag meestemmen hierin... dat is dom niet mogen op eigen discussie reactie geven dit is geen parlement of een woke-forum oké?

[ Voor 19% gewijzigd door Phreekette op 04-05-2022 20:28 ]