Hi,
Mijn PC loopt sinds een aantal dagen random vast. Ik krijg geen foutmelding oid: De PC freezed uitzichzelf. Vaak is het zo dat de muis eerst 'lagg' krijgt (heel sloom over het scherm beweegt). Terwijl dit gebeurt kan ik al niks meer: Niet alt tabben of programma's sluiten o.i.d. De enige oplossing die ik op zo'n moment kan doen is de power button gebruiken op de kast.
Ik draai Windows 10 op de volgende specs:
:fill(white):strip_exif()/f/image/coeipI5zozbyR1p6KWaHrk1x.png?f=user_large)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Furmark, aantal minuten laten draaien, geen gekke dingen gezien.
- Drivers herinstalleren
Wat mij opvalt in het logboek is deze melding:
/f/image/N1PSijVe6c3tNP7XbNWPT1vG.png?f=fotoalbum_large)
De 'kritieke' melding op bovenstaand screenshot is ik die de powerbutton indruk. De andere 'fout' meldingen zijn:
-Fout bij het instellen van kenmerken op provider {8444a4fb-d8d3-4f38-84f8-89960a1ef12f}. Fout: 0xC0000001
-Tijdens het transport zijn controlegebeurtenissen verloren gegaan. 0
Ik heb de afgelopen dagen niks geks gedownload of getweaked, het komt eigenlijk volstrekt uit het niets..
Iemand enig idee wat ik kan proberen? Bij voorbaat dank!
Mijn PC loopt sinds een aantal dagen random vast. Ik krijg geen foutmelding oid: De PC freezed uitzichzelf. Vaak is het zo dat de muis eerst 'lagg' krijgt (heel sloom over het scherm beweegt). Terwijl dit gebeurt kan ik al niks meer: Niet alt tabben of programma's sluiten o.i.d. De enige oplossing die ik op zo'n moment kan doen is de power button gebruiken op de kast.
Ik draai Windows 10 op de volgende specs:
:fill(white):strip_exif()/f/image/coeipI5zozbyR1p6KWaHrk1x.png?f=user_large)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Furmark, aantal minuten laten draaien, geen gekke dingen gezien.
- Drivers herinstalleren
Wat mij opvalt in het logboek is deze melding:
/f/image/N1PSijVe6c3tNP7XbNWPT1vG.png?f=fotoalbum_large)
De 'kritieke' melding op bovenstaand screenshot is ik die de powerbutton indruk. De andere 'fout' meldingen zijn:
-Fout bij het instellen van kenmerken op provider {8444a4fb-d8d3-4f38-84f8-89960a1ef12f}. Fout: 0xC0000001
-Tijdens het transport zijn controlegebeurtenissen verloren gegaan. 0
Ik heb de afgelopen dagen niks geks gedownload of getweaked, het komt eigenlijk volstrekt uit het niets..
Iemand enig idee wat ik kan proberen? Bij voorbaat dank!