Toon posts:

Pick-up reparatie

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de oude pick-up + versterker + boxen van mijn moeder en pa onder het stof gehaald, maar de pick-up doet het niet meer, alles doet het, alleen wil hij niet ronddraaien.
Weten jullie simpele oplossingen en/of een goede reparatie-zaak rond Tilburg?

Toedels

Bambi_

• Slayer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-08 21:46

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

snaar kapot ??

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

• violator_
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 01:18
Gewoon openschroeven die hap en snaar ed checken.
Dat kan je zelf toch ook bedenken? Reparatie kost je al gauw een bom knaken.

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Openschroeven is niet echt een optie, ik wil geen risico nemen met een pick-up uit de vroege jaren 70. Ik heb er het geld wel voor over om hem te laten repareren. Verder ben ik absoluut een newbie op het gebied van pick-ups.

By-the-by:
Nostalgie rules

NarF

• marcus22
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 21:42
Op vrijdag 24 augustus 2001 22:01 schreef Bambi het volgende:
Weten jullie simpele oplossingen en/of een goede reparatie-zaak rond Tilburg?
Als je hem zelf niet ff open wilt schroeven om de snaar te checken dan kun je hem naar Joosten (of was het nu zonder t??) brengen. Daar heeft m'n pa laatst ook zijn Dual directdrive naartoe gebracht toe de elementhouder afgebroken was (vraag niet hoe en nee, ik weet er echt niets van). Daar hebben ze nog wel verstand van pick-ups. Die meneer van de technische dienst die wij spraken in ieder geval wel, hij was ook al wat ouder als de rest van de elektro studentjes :) .

Verder geen reclame, ik ben er één keer geweest en nooit iets gokocht, maar voor pick-up reparaties dus prima!

There is no place like 127.0.0.1

Verwijderd

gewoon ff het plato(is dit de "nieuwe" schrijfwijze?... :? )er af tillen...dan kun je zien of de snaar er wel goed op zit....
Pagina: 1