Ik had gehoord dat je met apache een webserver kan opzetten, dus dat heb ik gedaan, maar iemand zei me ook dat je je site dan bereikbaar voor andere mensen kan maken, zoals dat je niet "localhost" hebt, maar bijv. "www.hallojij.nl"
httpd.conf maar eens doorspitten
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
en dan tot de conclusie komen dat je dat met phptriad imho niet gaat lukkenOp vrijdag 24 augustus 2001 22:09 schreef SuperMatthijs het volgende:
en dan?
voor een echte url zal je meer moeite moeten doen denk ik
Met apache een domain maken werkt alleen binnen lan,
Voor een echte site zul je toch 25 piek moeten uitgeven
Voor een echte site zul je toch 25 piek moeten uitgeven
kan dat echt niet gratis, dat je mijn ip "hernaamd" naar www.ikku.nl ofzo?
neeOp vrijdag 24 augustus 2001 22:24 schreef SuperMatthijs het volgende:
kan dat echt niet gratis, dat je mijn ip "hernaamd" naar www.ikku.nl ofzo?
gratis bestaat niet in internet land
en dan schijn je dat te kunnen wijzigen in een adres zoals www.ikku.nlOp vrijdag 24 augustus 2001 22:18 schreef webskipper het volgende:
andere mensen kunnen 'm dan wel benaderen via je ip
of toch niet...:'(
ja als je der voor betaaldOp vrijdag 24 augustus 2001 22:27 schreef SuperMatthijs het volgende:
[..]
en dan schijn je dat te kunnen wijzigen in een adres zoals www.ikku.nl
Je moet een DNS entry ergens zien te regelen...
(domain name service)
En die koppelen aan je ip.
Ik heb je topic maar gemoved van P&W naar HWS, omdat ie hier meer op zijn plek is.
(domain name service)
En die koppelen aan je ip.
Ik heb je topic maar gemoved van P&W naar HWS, omdat ie hier meer op zijn plek is.
Verwijderd
lijkt me niet anders zou iedereen toch zomaar een domeinnaam gratis kunnen gebruiken?Op vrijdag 24 augustus 2001 22:27 schreef SuperMatthijs het volgende:
[..]
en dan schijn je dat te kunnen wijzigen in een adres zoals www.ikku.nl
of toch niet...:'(
ik denk dat ik mijn apache maar instel op www.tweakers.net ..
www.dyndns.com
ikke.ath.cx
ikke.dyndns.com
dat is met een client..
Zonder kan ook, ben alleen naam vergeten..
voor een domain moet je betalen ja..
ikke.ath.cx
ikke.dyndns.com
dat is met een client..
Zonder kan ook, ben alleen naam vergeten..
voor een domain moet je betalen ja..
o, nee, dan blijf ik erbij met het offline proberen van scripts die alleen ik kan openen...
en als ikdat nou wel il, dat ik mijn hele eigen server word, wat kost dat? en waar kan ik dat doen?
en als ikdat nou wel il, dat ik mijn hele eigen server word, wat kost dat? en waar kan ik dat doen?
Zie voor dat soort vragen de FAQ die McViruss gemaakt had:Op vrijdag 24 augustus 2001 22:40 schreef SuperMatthijs het volgende:
o, nee, dan blijf ik erbij met het offline proberen van scripts die alleen ik kan openen...
[topic=154738/1/50]
Pagina: 1