Omdat van de week mijn ADSL abbonement stopt zit ik met een leuke USB ADSL modem. Wat kan je daar nou weer mee doen??
http://www.alcatel.com/consumer/dsl/produsb.htm
http://www.alcatel.com/consumer/dsl/produsb.htm
Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!
Verwijderd
hmm das toch een etternetmodem ...........of ben ik nou blond ,nou goed anders verkopen dat ding !!Op vrijdag 24 augustus 2001 23:10 schreef Hawk666 het volgende:
als het een etternetmodem was geweest had ik 'm gekocht, maja...
Kabel is bij ons stukken sneller dan ADSL vandaar.Op vrijdag 24 augustus 2001 23:32 schreef KarlMarX het volgende:
Waarom loopt uberhaubt je abbo af? ADSL is toch het einde??? Ik ben er iig verschrikkelijk tevreden mee!
Verwijderd
Hum, Maxstream ?Op vrijdag 24 augustus 2001 23:36 schreef marcell het volgende:
[..]
Kabel is bij ons stukken sneller dan ADSL vandaar.
Sneller?????Op vrijdag 24 augustus 2001 23:36 schreef marcell het volgende:
[..]
Kabel is bij ons stukken sneller dan ADSL vandaar.
You can either agree with me or be wrong!
naja iedereen maar schelden met etter enzoOp vrijdag 24 augustus 2001 23:13 schreef mental_power het volgende:
[..]
hmm das toch een etternetmodem ...........of ben ik nou blond ,nou goed anders verkopen dat ding !!
Verwijderd
Haal jij met ADSL 450 kilobyte/seconde? Ik met m'n @home-aansluiting wel. En niet zo af en toe, maar gewoon altijd.Op zaterdag 25 augustus 2001 02:43 schreef BiG_G het volgende:
[..]
Sneller?????Kabel???
idd daarom wil ik nu ook van ADSL af.Op zaterdag 25 augustus 2001 13:26 schreef qltel het volgende:
[..]
Haal jij met ADSL 450 kilobyte/seconde? Ik met m'n @home-aansluiting wel. En niet zo af en toe, maar gewoon altijd.
Verwijderd
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Verwijderd
In welk opzicht?Op zondag 26 augustus 2001 00:06 schreef InterFreak het volgende:
precies! adsl kan veel en veel sneller!!
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
nietus, je hebt Mxstream en je hebt ADSL. Mxstream is geknepen adsl.Op zondag 26 augustus 2001 18:46 schreef Flotter het volgende:
[..]
In welk opzicht?
De maximale snelheid (downstream) van ADSL ligt voor zover ik weet nog steeds op 1024 kb/s, terwijl je daar met een beetje een goede kabelverbinding makkelijk overheen kunt...
met Mxstream? of kabel?Op zondag 26 augustus 2001 18:54 schreef answer_man het volgende:
zit hier in arnhem-zuid altijd met 180kb/s download (16 mensen in straat hebben et)
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
heb ik geen last van.. ik weet dat er veel mensen hier in de straat kabelinternet hebben via @home..En als de buurman nu ook bij @home komt en daar de buurman van en daar
Op zondag 26 augustus 2001 19:18 schreef AiRWoLf het volgende:
[..]
heb ik geen last van.. ik weet dat er veel mensen hier in de straat kabelinternet hebben via @home..
er zijn hier in Landgraaf ook veel mensen met ADSL.. ik moet zeggen @home is hier 8x zo snel.. zo'n 400kb/s
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
hmm... wat air zegt klopt precies er zijn erg veel mensen in landgraaf met kabel ... en het draait al een treinOp zondag 26 augustus 2001 19:18 schreef AiRWoLf het volgende:
[..]
heb ik geen last van.. ik weet dat er veel mensen hier in de straat kabelinternet hebben via @home..
er zijn hier in Landgraaf ook veel mensen met ADSL.. ik moet zeggen @home is hier 8x zo snel.. zo'n 400kb/s
jah maar het nadeel is dat cistron niet op veel plekken verkrijgbaar is....ADSL van MXstream is geknepen. Cistron's max is echt wel sneller dan @home.
Dus kappen met ADSL zeggen als je MXstream bedoelt.
MxStream = 512/64 kilobit/sec en exlusief f 35,- telefoonabboOp zondag 26 augustus 2001 19:17 schreef igor het volgende:
[..]
Niet neppen....gewoon goed verdienen voor hun....
PS cistron 175,- p/m
MX stream 99,-
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Op zondag 26 augustus 2001 18:46 schreef Flotter het volgende:
[..]
In welk opzicht?
De maximale snelheid (downstream) van ADSL ligt voor zover ik weet nog steeds op 1024 kb/s, terwijl je daar met een beetje een goede kabelverbinding makkelijk overheen kunt...