Ik heb problemen met het aansluiten van mijn Lenovo Thinkbook 13s op de iiyama PROLITE XUB2492HSN-B1 via USB-C. Het werkt prima wanneer ik verbinding maak vanaf een HP laptop.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Thinkbook 13s G2 ITL
iiyama PROLITE XUB2492HSN-B1
USB-C cable:
Type C to Type C
1m Gen 2 5A
REV:A0
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Wanneer ik probeer verbinding te maken, geeft hij de verbindingstoon en verbreekt dan de verbinding, dit gaat zo door totdat het scherm wordt uitgeschakeld omdat er geen signaal wordt gevonden.
Ik heb mijn Lenovo bijgewerkt met alle mogelijke stuurprogramma's en firmware-updates.
Ik heb verschillende USB C kabels gebruikt. Ik heb zelfs een andere Lenovo Thinkbook 13s G2 ITL laptop gebruikt met hetzelfde resultaat.
Ik stel elke suggestie op prijs.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Thinkbook 13s G2 ITL
iiyama PROLITE XUB2492HSN-B1
USB-C cable:
Type C to Type C
1m Gen 2 5A
REV:A0
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Wanneer ik probeer verbinding te maken, geeft hij de verbindingstoon en verbreekt dan de verbinding, dit gaat zo door totdat het scherm wordt uitgeschakeld omdat er geen signaal wordt gevonden.
Ik heb mijn Lenovo bijgewerkt met alle mogelijke stuurprogramma's en firmware-updates.
Ik heb verschillende USB C kabels gebruikt. Ik heb zelfs een andere Lenovo Thinkbook 13s G2 ITL laptop gebruikt met hetzelfde resultaat.
Ik stel elke suggestie op prijs.