Microphone Boost Windows 11 ontbreekt

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulwurfje
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20-03 20:42
Ik wil het volume van mijn microphone versterken via het OS (Windows 11). Ik kan alleen de ingebouwde feature niet terugvinden als ik naar de geavanceerde instellingen ga.

Ik dacht dat dit een softwarematige truck van Windows is en dus niet gerelateerd is aan de hardware/microphone die jij gebruikt. Zie ik iets over het hoofd of is het wel hardware gerelateerd en ondersteund mijn headset dit niet?

Hardware en software:

Windows 11. Bang & Olusfsen Beoplay Portal. Aangesloten via USB.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:

In de normale settings gedoken. In de geavanceerde settings gedoken. Deze guide proberen te volgen. Ik kan de instelling niet vinden. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UWDedEKv9-E_JQRoToDIpjHH2sk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wJYjdYgSWlSVS2tYjrCfvp8S.jpg?f=user_large
https://www.minitool.com/...ic-volume-windows-11.html

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Hoe is de BeoPlay aangesloten? Als het via Bluetooth is, dan is dat wellicht anders.

EDIT: Denk dat het zowiezo windows-versie of driver afhankelijk is. Ik heb op geen enkel device die microphone boost. Niet op USB sound, bluetooth, HD audio op moederbord of externe geluidskaart (docking station)

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 472287 op 04-05-2022 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulwurfje
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20-03 20:42
Anoniem: 472287 schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 09:41:
Hoe is de BeoPlay aangesloten? Als het via Bluetooth is, dan is dat wellicht anders.
Via USB. Een bluetooth dongle heb ik nog niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juuls kr
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 16-01 15:14
hoi, misschien is het een idee om je microfoon via device manager even te verwijderen drivers te verwijderen en dan windows even opnieuw laten zoeken.
ik had hetzelfde probleem en bij mij werkte het (ik heb wel een andere mic en gebruik nog windows 10)

Lego-fanboy pc-enthousiast gamer