dragon orb door gebrand?

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
ik hep net mijn dragon orb 3 geinstalleerd en mijn computer opnieuw gestart en toen maakte mijn orb een hard spinnend geluid en daarna werd ie stil. Ik vreesde al het ergst toen ik mijn kast op deed werd het gevoel bevestigd mijn orb door gebrand de fan wil niet meer draaien, weet iemand of dit onder de garantie valt?
greetz

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

hehe koel is wel dragon orb @7000rpm

maar ja voor hoe lang ? 30 seconden :D

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Lijkt me wel, tenzij je zelf het stekkertje hebt omgewisseld of zo.

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

moest je niet dat ding op een molex aansluiten met behulp van dat verleng stukje omdat je moederbord het anders niet kan trekken of kapot kan gaan of was dat een andere koeler?

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

heb ergens gelezen dat't een veel voorkomend probleem is...
de fabrikanten zijn er nr aan't kijken, mrja, ben je vet mee...
coolertje trug brengen en nieuw eisen, misschien best ander model...

• Subz
  • Niet online
niks omgewisseld gewoon gedaan zoals het op de website stond dat je de 3 pin to 4 pin converter moest gebruiken dus gedaan en toen weg orb :'( :'( :'(
:'(

• Biff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-01-2025

Biff

waar zijn de visjes

Hij zat dus niet op een mobo fan header maar op de powersupply? Anders kan je fan header doorgebrand zijn - heeft een thermaltake mij ook eens geflikt.

Yeah well. The Dude abides.

• Subz
  • Niet online
nee gewoon op de powersupply geplugd en dat moest goed zijn volgens thermaltake dus......

• Biff

Biff

waar zijn de visjes

Tja dat zuigt behoorlijk. Voorzichtig nu natuurlijk want zonder fan kan je AMD ook snel naar de eeuwige jachtvelden. Probeer hem anders een los op ATX supply van een andere PC of zo. Het klinkt als een garantiegevalletje. Laat de winkel hem anders maar aansluiten.

• Rocky
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

Rocky

Remember Gina

Op vrijdag 24 augustus 2001 21:49 schreef _subzero_ het volgende:
niks omgewisseld gewoon gedaan zoals het op de website stond dat je de 3 pin to 4 pin converter moest gebruiken dus gedaan en toen weg orb :'( :'( :'(
:'(
Heb deze ook op mijn Asus A7A en dus gewoon de 3pin aansluiting van mijn moederbord. Dit werkt dus prima.

Echter hoort het eigelijk zoals jij het gedaan hebt mmar daar kwam ik te laat achter. Bij mij werkt het dus wel. Zou gewoon voor garantie claim gaan.

PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 21:58 schreef Rocky het volgende:
Heb deze ook op mijn Asus A7A en dus gewoon de 3pin aansluiting van mijn moederbord. Dit werkt dus prima.

Echter hoort het eigelijk zoals jij het gedaan hebt mmar daar kwam ik te laat achter. Bij mij werkt het dus wel. Zou gewoon voor garantie claim gaan.
Exact idem dito hier.
Niet veel aan toe te voegen;

Behalve dan: Shit ik heb ook zo'n ding :(

• Redboost
  • Laatst online: 23-11-2024
Ik heb ook zo'n Dragon Orb-III geïnstalleerd.. maakte wat vreemd geluid, bleek dat de bovenkant van de fan tegen dat geel roostertje drukte. Pc uitgezet, gefikst, draait perfect.. Komt volgens mij wel vaker voor.. Nu draait ie ook behoorlijk stil.. :z

• Rocky
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

Rocky

Remember Gina

Op vrijdag 24 augustus 2001 22:25 schreef Mr.Redboost het volgende:
Ik heb ook zo'n Dragon Orb-III geïnstalleerd.. maakte wat vreemd geluid, bleek dat de bovenkant van de fan tegen dat geel roostertje drukte. Pc uitgezet, gefikst, draait perfect.. Komt volgens mij wel vaker voor.. Nu draait ie ook behoorlijk stil.. :z
Hoezo stil die van mij maakt toch echt wel lawaai :(
Heb je de 7200rpm of 4800 rpm uitvoering.

PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!

• LordMithril
  • Laatst online: 17:22
hmz ik heb er dus net 1 gekocht.
draaien doet ie wel, ik heb em ff getest maar nu moet ik ff w88 op mn loon voor de rest. daarna kan ik em pas echt gebruiken

Bier, Whiskey en Metal!!

• misstickjoint
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-02 10:55
nou zeg dat geeft al lekker aan dat die dragonorb niet echt..hoe zou ik het zeggen hmm..goed is.
Zal zoals wat medtweakers hier zeggen naar de winkel gaan en voor de garantie gaan en een niuwe of zelfst een andere cooler halen. En natuurlijk ff klagen bij de fabrikant >:)

Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!

• Redboost
Op vrijdag 24 augustus 2001 22:28 schreef Rocky het volgende:

[..]

Hoezo stil die van mij maakt toch echt wel lawaai :(
Heb je de 7200rpm of 4800 rpm uitvoering.
Ik heb de 7000 rpm versie.. Maar hij maakt weinig herrie.. Ik had eerst een vulcano II.. Die was iets stiller, maar die Dragon is ook best stil.. Maar goed, lawaai is natuurlijk een relatief begrip.. :)

Verwijderd

tja alle orbs zuigen nou eenmaal koelen doen ze in iedergeval niet fatsoenlijk

• VO-Zephyr
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 28-03-2024
ik heb ook de 7k rpm versie maar die van mij klinkt als een stofzuiger.. is dat normaal dan >?

• Biff

Biff

waar zijn de visjes

Op zaterdag 25 augustus 2001 14:45 schreef agressive het volgende:
ik heb ook de 7k rpm versie maar die van mij klinkt als een stofzuiger.. is dat normaal dan >?
nee normaal klinken ze als een straaljager, ik zou het maar even nakijken hoor

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:17
Op zaterdag 25 augustus 2001 10:34 schreef Tijn_3d het volgende:
tja alle orbs zuigen nou eenmaal koelen doen ze in iedergeval niet fatsoenlijk
dat zie je toch echt verkeerd, die dragon is stukken beter dan de vorige orbs, sterker nog, hij doet zonder moeite mee met de top van de koelers

• Redboost
Op zaterdag 25 augustus 2001 14:45 schreef agressive het volgende:
mwoah.. hij klink meer als een föhn.. alleen niet zo hard.. Ik luister liever naar die dragon-orb als naar een leraar op school.. :) en koelen doettie.. 8-)

Verwijderd

ik ga ook een dragon orgie kopen maar weet jij oof dat vaker gebeurd dat door branden :Z :? :? duz greetz psiduster

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op maandag 27 augustus 2001 16:58 schreef psiduster__ het volgende:
ik ga ook een dragon orgie kopen maar weet jij oof dat vaker gebeurd dat door branden :Z :? :? duz greetz psiduster
Een dragon orgie??? You pervert!!! ;)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Pagina: 1