Bijzonder geluid uit laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Mijn vraag
mijn laptop maakt een bijzonder geluid als ik hem aanzet.

Relevante software en hardware die ik gebruik

pricewatch: ASUS Zenbook UX410UA Asus ZenBook UX410UA-GV262T

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op google gekeken of ik kon vinden wat het zou kunnen zijn. Morgen bij de Action een busje perslucht halen kijken of dat helpt. Laptop geschud om te luisteren of iets los zit maar dit was ook niet het geval. Het aparte is dat ik eerder op de dag de laptop gebruikt had en dat geluid nog niet had.
YouTube: laptop sound

[ Voor 4% gewijzigd door rwbk op 02-05-2022 22:35 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:15

The Eagle

I wear my sunglasses at night

En wat voor bijzonder geluid is dat dan? Heb je een opname?
Bedoel, beetje zoemen of piepen kan. Als ie klinkt als een verkouden dinosaurus is er iets anders aan de hand :+

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
The Eagle schreef op maandag 2 mei 2022 @ 22:29:
En wat voor bijzonder geluid is dat dan? Heb je een opname?
Bedoel, beetje zoemen of piepen kan. Als ie klinkt als een verkouden dinosaurus is er iets anders aan de hand :+
Komt er aan dacht dat ik de audio kon toevoegen aan dit bericht maar heb het opgenomen met mijn telefoon. Upload het zo naar YouTube

YouTube: laptop sound

[ Voor 7% gewijzigd door rwbk op 02-05-2022 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juuls kr
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 16-01 15:14
ik zou zeggen dat het klinkt alsof er iets tussen de cooling fan zit of misschien een versleten lagertje

Lego-fanboy pc-enthousiast gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Juuls kr schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 14:10:
ik zou zeggen dat het klinkt alsof er iets tussen de cooling fan zit of misschien een versleten lagertje
Heb er van de week met perslucht door heen geblazen. Hij is nu weer stil kwam ook best een wolkje stof uit hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Niet blazen... Openmaken, tandenborstel en een stofzuiger pakken. Nu heb je het stof juist ook vaster geblazen tussen onderdelen waar het niet moet. Uiteraard is er ook een deel van het stof uit de laptop gekomen, wat je zo de ruimte ingeblazen hebt en wat zo weer je laptop ingezogen wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
sypie schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 19:45:
Niet blazen... Openmaken, tandenborstel en een stofzuiger pakken. Nu heb je het stof juist ook vaster geblazen tussen onderdelen waar het niet moet. Uiteraard is er ook een deel van het stof uit de laptop gekomen, wat je zo de ruimte ingeblazen hebt en wat zo weer je laptop ingezogen wordt...
Deze laptop kan niet open?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-09 17:01

sapphire

Die-hard pruts0r

sypie schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 19:45:
Al is het maar om met een bus pers lucht de lagers juist kapot te blazen (als de fan niet tegengehouden word!).

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
rwbk schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 19:47:
[...]

Deze laptop kan niet open?
Dat lijkt me heel sterk. Welk merk/model is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
sypie schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 20:17:
[...]

Dat lijkt me heel sterk. Welk merk/model is het?
pricewatch: ASUS Zenbook UX410UA Asus ZenBook UX410UA-GV262T

Staat in de topic start. Hij kan waarschijnlijk open maar dan moeten de rubbers er ook af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:15

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Schroefjes waarschijnlijk onder de dopjes ja. Maar daar zit een plakstrip onder, die plak je zo weer terug.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1