Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Waarschuwing: pagina is verlopen

Pagina: 1
Acties:

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-11 08:41

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Topicstarter
ff het volgende, als ik via de search iets opzoek dan krijg ik zoals gewoonlijk een lijst te zien met topics, met het gezochte onderwerp. Maar als ik een van deze topics aanklik en vervolgens na de topic bekeken te hebben op back klik dan krijg ik altijd het volgende te zien: "Waarschuwing: pagina is verlopen" als ik dan opnieuw op back klik krijg ik gewoon weer de search te zien. Telkens als je dit dus doet moet je opnieuw het search onderwerp opnieuw intikken. Voorheen hoefde dit niet en kreeg je de pagina terug met searchresultaten.
Volgens mij ligt dit niet aan mijn computerinstellingen, maar aan de blijkbaar nieuwe instellingen van T.net. Mijn vraag is of dit misschien niet zo aangepast kan worden zodat het weer werkt als voorheen.

Thx Master_Egg

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ik heb er geen last van :)
het werkt hier gewoon :z

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:08

Jaymz

Keep on moving !

http://gathering.tweakers.net/preferences.php
Actieve topics en zoekresultaten in nieuw venster openen.
Als je deze aanvinkt is je 'probleem' ook opgelost denk ik zo :)

[toevoeging: Ik denk dat dit 'door' de upgrade van topix uitgezet is. Aangezien ik deze optie 'aan' had staan, maar er net achter kom dattie 'uit' staat]

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-11 08:41

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

Topicstarter
Op vrijdag 24 augustus 2001 21:12 schreef Jaymz het volgende:
http://gathering.tweakers.net/preferences.php
[..]

Als je deze aanvinkt is je 'probleem' ook opgelost denk ik zo :)

[toevoeging: Ik denk dat dit 'door' de upgrade van topix uitgezet is. Aangezien ik deze optie 'aan' had staan, maar er net achter kom dattie 'uit' staat]
maar wordt ie dan ook weer aangezet? of blijft het zoals het nu is? Ik vind al dat openen van al die extra schermen niet echt prettig, vooral als je er al meerdere hebt open staan.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

in IE moet je dan gewoon refreshen geloof ik..

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-11 11:56
ik zie dat ik niet een nieuw topic hoef te openen. dus ik vraag hier even op verder.

ik heb dit probleem nu ook opeens. maar mn broertje heeft hier geen last van. is dit een instelling in mn IE ofzo.

het was opeens en dat is best irritant. (als er geen oplossing vor is dan pas ik mn profiel wel aan zoals hierboven staat. bedankt :)

• Toink
  • Niet online
Ja ik heb 't nu ook ineens en ik word er stapelgek van. Iedere keer als ik op marktplaats kijk dan krijg ik bij terug-klikken die melding en dat is zooooooooooo irritant! Iemand die weet hoe ik dit wegkrijg?

• Phenomenon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:24
Hmm ik dacht altijd dat het aan de versie van IE lag, maar als het altijd goed ging en nu ineens niet meer :?

Tsja mischien proberen uptegraden.

• Toink
  • Niet online
Zal een beetje moeilijk gaan als je de allernieuwste hebt :(

Oh...... dit kun je trouwens proberen (ff gezocht bij support.microsoft.com):

Zet via EXTRA - INTERNETOPTIES - GEAVANCEERD - GECODEERDE PAGINA'S NIET OP SCHIJF OPSLAAN op 'enabled'.
Pagina: 1