The "real" Champ will always be The Champ
Misschien de output buffer wat groter maken:
options->preferences->Plug-ins/Output->waveOut->configure
Of anders een snellere comp
options->preferences->Plug-ins/Output->waveOut->configure
Of anders een snellere comp
Inderdaad Bjorg........hiermee is mijn probleem verholpen.....Bedankt!!
had ik ook last van
nieuwste winamp downen deed the trick bij mij.
probeer ook eens nieuwere drivers te downen voor je videokaart.
gebruik je ie4? down ie5 dan es!
nieuwste winamp downen deed the trick bij mij.
probeer ook eens nieuwere drivers te downen voor je videokaart.
gebruik je ie4? down ie5 dan es!
I wish I had a cool signature like everybody else
Ik gebruik IE 5..........dus daar ligt het niet aan........zal wel effe de niewste winamp downloaden. Misschien doet ie dan normaal.
prioriteit van winamp een stapje omhoog zetten wil ook wel vaak helpen...
Don't worry, it's all just 1's and 0's.
beetje naaimachine olie aan je scrolbalken doen
See that's the trouble with reality, it's taken far too seriously.
Tja.........ik wil niet lullig doen, maar mijn geluidskaart zit al op z'n verste slot(vanaf mijn videokaart) en de prioriteit staat al op z'n hoogst!!
Alleen de naaimachine olie nog niet......zal proberen.
Maar het probleem is er nog steeds, ik moet nog steeds gewoon een andere Winamp erop zetten, misschien dat dat wil helpen.
Of hebben jullie nog meer optie's???
Alleen de naaimachine olie nog niet......zal proberen.
Maar het probleem is er nog steeds, ik moet nog steeds gewoon een andere Winamp erop zetten, misschien dat dat wil helpen.
Of hebben jullie nog meer optie's???
Verwijderd
Het heeft te maken met de bandbreedte die opgeslokt wordt door je videokaart. Het is een prestatieverhogende truc van diamond en creative om videokaarten sneller te laten werken. Er wordt door die videokaarten op de pci bus een latency timer geacht 0 te zijn waardoor er sneller informatie op de bus gekwakt kan worden. Dit wordt echter niet gecontroleerd door de hardware, waardoor andere hardware in de verdrukking komt bij zwaar gebruik, zoals scrollen en snelle bewegingen met windows. Ik had het ook op mijn stealth II s220. Het is dus een driver probleem van je videokaart. Waarschijnlijk heb je dus een PCI videokaart. Met een AGP kaart heb je hier geen last meer van.
Kijk hier is iemand die er verstand van heeft----->LLcoolJ.......Het is inderdaad een PCI videokaart van Creative
Dus daar ligt het aan........en ik kan er dus niets aan veranderen, behalve dan een andere kaart??
Bedankt in iedergeval.
Dus daar ligt het aan........en ik kan er dus niets aan veranderen, behalve dan een andere kaart??
Bedankt in iedergeval.
Pagina: 1