Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Niks bijzonders. Gamen en desktop werk op mijn 34inch ultrawide freesync @3440x1440. Heb geen enorme eisen. Ik speel rocket league en Horizon
Wat mag het systeem gaan kosten?
samenstellen doe ik zelf, maar ivm zakelijke aanschaf wil ik liefst bij 1 shop bestellen. 1500-1750 zat ik aan te denken
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dell 34 Curved Monitor - S3422DW - 86.4cm (34’’). Verder een 1 extra SSD, mogelijk een HDD, logitech muis&Tb
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volledig systeem
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ivm freesync beperking van het scherm wil ik een AMD 6700XT, en naar mijn mening hoort daar een Ryzen 7 naast
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Kleine behuizing, en een witte.
Zonder raam maakt de kleur van de onderdelen niet uit. maar met raam moet dat ook zo veel mogelijk wit zijn.
Liever heb ik geen gekleurde RGB, maar het lijkt er op dat ik soms geen keuze heb als ik alles (zoals ik nu gekozen heb) bij alternate bestel. de behuizing is overigens op de alternate site een andere, namelijk 1 fan voor en geen RGB. Behuizing
Ga je overklokken?
Nee, die tijd is voorbij
Wat verwacht je van ons?
controleren van de keuze aangezien mijn kennis niet heel actueel is.
Niks bijzonders. Gamen en desktop werk op mijn 34inch ultrawide freesync @3440x1440. Heb geen enorme eisen. Ik speel rocket league en Horizon
Wat mag het systeem gaan kosten?
samenstellen doe ik zelf, maar ivm zakelijke aanschaf wil ik liefst bij 1 shop bestellen. 1500-1750 zat ik aan te denken
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dell 34 Curved Monitor - S3422DW - 86.4cm (34’’). Verder een 1 extra SSD, mogelijk een HDD, logitech muis&Tb
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volledig systeem
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ivm freesync beperking van het scherm wil ik een AMD 6700XT, en naar mijn mening hoort daar een Ryzen 7 naast
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Kleine behuizing, en een witte.
Zonder raam maakt de kleur van de onderdelen niet uit. maar met raam moet dat ook zo veel mogelijk wit zijn.
Liever heb ik geen gekleurde RGB, maar het lijkt er op dat ik soms geen keuze heb als ik alles (zoals ik nu gekozen heb) bij alternate bestel. de behuizing is overigens op de alternate site een andere, namelijk 1 fan voor en geen RGB. Behuizing
Ga je overklokken?
Nee, die tijd is voorbij
Wat verwacht je van ons?
controleren van de keuze aangezien mijn kennis niet heel actueel is.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 5700X Boxed | € 309,- | € 309,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B550M Pro4 | € 97,41 | € 97,41 |
| 1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 6700 XT Gaming X 12G | € 699,- | € 699,- |
| 1 | Behuizingen | Thermaltake Divider 200 TG Snow | € 134,90 | € 134,90 |
| 1 | Processorkoeling | DeepCool AK400 | € 39,99 | € 39,99 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix RGB BL2K8G32C16U4WL | € 107,50 | € 107,50 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master V650 Gold -V2 White Edition | € 98,- | € 98,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 97,64 | € 97,64 |
| Totaal | € 1.583,44 | |||