Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGguy01
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 12-06-2022
Ik heb een 13 inch unibody macbook pro (2011), en ik vroeg me af of er ook een upgrade beschikbaar is voor het scherm. Het scherm ziet er namelijk erg onscherp uit. Ik weet wel van een upgrade voor de 15 inch macbook pro unibody, maar ik heb niks kunnen vinden over een 13 inch. Weet iemand hier meer over?
Alvast bedankt!

Beste antwoord (via GGguy01 op 02-05-2022 21:16)

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:19

nelizmastr

Goed wies kapot

GGguy01 schreef op maandag 2 mei 2022 @ 17:38:
[...]

Dit is ook niet mijn daily-laptop, dat is natuurlijk een nieuwere. Ik wil deze zo veel mogelijk upgraden en zo ervoor zorgen dat hij langer meekan. Is een hobby van me. Daarom wil ik een high-res scherm erop, maar als dat niet mogelijk is dan is dat ook prima
Het zal vast mogelijk zijn, maar dan moet je het zelf bouwen. D.w.z.een passend scherm kopen en die laten werken met de connectoren die de Mac gebruikt door dat netjes aan elkaar te solderen. Economisch is het de moeite niet meer. Er draait ook geen courante macOS meer op.

I reject your reality and substitute my own

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@GGguy01 Ja, dat heet een nieuwe Macbook kopen.

Mag wel ook naar 11 jaar toch ;)

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGguy01
Greatsword schreef op maandag 2 mei 2022 @ 12:09:
@GGguy01 Ja, dat heet een nieuwe Macbook kopen.

Mag wel ook naar 11 jaar toch ;)
Dit is ook niet mijn daily-laptop, dat is natuurlijk een nieuwere. Ik wil deze zo veel mogelijk upgraden en zo ervoor zorgen dat hij langer meekan. Is een hobby van me. Daarom wil ik een high-res scherm erop, maar als dat niet mogelijk is dan is dat ook prima

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:19

nelizmastr

Goed wies kapot

GGguy01 schreef op maandag 2 mei 2022 @ 17:38:
[...]

Het zal vast mogelijk zijn, maar dan moet je het zelf bouwen. D.w.z.een passend scherm kopen en die laten werken met de connectoren die de Mac gebruikt door dat netjes aan elkaar te solderen. Economisch is het de moeite niet meer. Er draait ook geen courante macOS meer op.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GGguy01
nelizmastr schreef op maandag 2 mei 2022 @ 21:06:
[...]

Zelf bouwen is wel echt te veel moeite en het niet waard nee, dan houd ik hem maar gewoon met z'n oude scherm erop. Ik ga wel een nieuwere versie van macOS (Big Sur, ik vind Monterey nog te veel bugs hebben) erop patchen hoor, met 16gb RAM en een SSD draait dat helemaal prima. Dank voor je antwoord!