Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
zoek ik een processor?
Vraagstuk specifiek voor Fs2020 in VR. Op de 65" TV is dit prachtig, maar op de Quest 2 zeer matig. Nieuwe high end GPU is buiten budget, nieuwe CPU wellicht niet. Daar ik links en rechts lees dat FS2020 flink CPU afhankelijk is vraag ik me af of enkel de CPU upgraden zinvol zou zijn.
Wat is je budget?
Nog te bepalen. Andere CPU zou een totaal ander budget zijn dan een andere GPU.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik vraag me heel specifiek af wat een upgrade van CPU zou doen bij FS2020 in VR. Draai nu op een Ryzen 5 3600 met daarbij MSI Radeon RX 5700 XT Gaming X op een MSI B450-A Pro Max Mobo. Voeding Corsair RM750 PSU en 32gb aan
G.Skill Trident Z F4-3200C16D-16GTZKW geheugen.
Meeste andere gamen wordt op de 65" 4k tv gedaan, dat werkt in de regel prima op high tot ultra setting. PC wordt naast gamen verder niet voor veel ander zwaar werk gebruikt dan wat streamen en downloaden.
Is een upgrade naar bijvoorbeeld een van onderstaande CPU's zinvol of weggegooid geld? Mijn kennis is hierin wat beperkt, en de diversiteit in CPU's is vrij groot.
AMD Ryzen™ 5 5600 processor
AMD Ryzen™ 7 5700G processor
AMD Ryzen™ 7 5800X processor
AMD Ryzen™ 9 5900X processor
zoek ik een processor?
Vraagstuk specifiek voor Fs2020 in VR. Op de 65" TV is dit prachtig, maar op de Quest 2 zeer matig. Nieuwe high end GPU is buiten budget, nieuwe CPU wellicht niet. Daar ik links en rechts lees dat FS2020 flink CPU afhankelijk is vraag ik me af of enkel de CPU upgraden zinvol zou zijn.
Wat is je budget?
Nog te bepalen. Andere CPU zou een totaal ander budget zijn dan een andere GPU.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik vraag me heel specifiek af wat een upgrade van CPU zou doen bij FS2020 in VR. Draai nu op een Ryzen 5 3600 met daarbij MSI Radeon RX 5700 XT Gaming X op een MSI B450-A Pro Max Mobo. Voeding Corsair RM750 PSU en 32gb aan
G.Skill Trident Z F4-3200C16D-16GTZKW geheugen.
Meeste andere gamen wordt op de 65" 4k tv gedaan, dat werkt in de regel prima op high tot ultra setting. PC wordt naast gamen verder niet voor veel ander zwaar werk gebruikt dan wat streamen en downloaden.
Is een upgrade naar bijvoorbeeld een van onderstaande CPU's zinvol of weggegooid geld? Mijn kennis is hierin wat beperkt, en de diversiteit in CPU's is vrij groot.
AMD Ryzen™ 5 5600 processor
AMD Ryzen™ 7 5700G processor
AMD Ryzen™ 7 5800X processor
AMD Ryzen™ 9 5900X processor