Ik hep net een nieuwe dragon orb 3 gekocht. Mijn oude koeler had een tim wat lijkt op kauwgom. Hoe verwijder je die troep van je processor??
Hier zijn meer topics over geweest
Ik heb ff de search gebruikt:
Je zoekactie naar 'verwijderen koelpasta' leverde 114 resultaten op
Ik heb ff de search gebruikt:
Je zoekactie naar 'verwijderen koelpasta' leverde 114 resultaten op
I'm partial to your abracadabra
ik heb het zo gedaan, eerst met wasbenzine en dan als alles eraf is met een spul dat iets ontvet [naam kwijt] (zodat de core weer helemaal schoon is, wasbenzine laat een vetlaagje achter)
suc-6
suc-6
Met een gum gaat het ook heel goed blijkbaar. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik heb hier wel eens gelezen dat het perfect gaat.
kom op mensen niet zo "netjes"
je nagels + schoevendraaiertje moet volstaan hoor.
je nagels + schoevendraaiertje moet volstaan hoor.
ik heb het gewoon gedaan met mijn schuurmachine 
nu ff echt gewoon met wasbenzine en terpentine..easy job
nu ff echt gewoon met wasbenzine en terpentine..easy job
Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!
Eerst met een flippo(zijn die dingen toch nog nuttig) eraf krabben en dan met alcohol de rest eraf halen. perfect schoon.
Wèh zedde gij??
Alcohol
| I've got permission to color outside the lines |
acceton werkt aardig, beter werkt xylol, heftig op xyleen gebaseerd oplosmiddel. alleen ff oppassen at je de core en het printje waar die op zit niet mee oplost... het is echt nogal hefig spul
Eerst met lampolie gedaan, daarna spiritus om te ontvetten (maar dat schijnt niet zo goed te zijn) nahjah... hij doet het nog
ja jij wel met je thinner. Ik dacht laatst ook eens leuk te zijn door mijn PLASTIC comp kast schoon te maken met thinner, heel de bovenlaag loste op man! plastic lost spontaan op in thinner, kijk dus maar uit met je coreOp zaterdag 25 augustus 2001 02:36 schreef fokke het volgende:
Gebruik wat thinner en het vliegt eraf.
Verwijderd
Uhh kan aan mij liggen hoor,maar je core is niet van plasticOp zondag 26 augustus 2001 01:42 schreef AtomicShockwave het volgende:
[..]
Ik dacht laatst ook eens leuk te zijn door mijn PLASTIC comp kast schoon te maken met thinner, heel de bovenlaag loste op man! plastic lost spontaan op in thinner, kijk dus maar uit met je core
Plastic moet je idd niet schoonmaken met thinner nee.
Iets te aggressief.
Zelf doe ik een core altijd met een wattenstaafje en thinner.
ff voor de duidelijkheid ik lijk totaal niet op kauwgom.Op vrijdag 24 augustus 2001 20:32 schreef _subzero_ het volgende:
Ik hep net een nieuwe dragon orb 3 gekocht. Mijn oude koeler had een tim wat lijkt op kauwgom. Hoe verwijder je die troep van je processor??![]()
btw rare vergelijking, Tim vegelijken met kauwgom
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
komt vast door je beroepOp zondag 26 augustus 2001 01:58 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
ff voor de duidelijkheid ik lijk totaal niet op kauwgom.
btw rare vergelijking, Tim vegelijken met kauwgom![]()
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
je moet van dat metaalpoets gebruiken dat spul schopt echt kont. ik heb pas ook een koeler ontdaan van die kauwgom en na een paar min poetsen kon ik mezelf in de onderkant van die koeler bewonderen
(
)
kmoest ff kijken wat me beroep wasOp zondag 26 augustus 2001 02:00 schreef chucky666 het volgende:
[..]
komt vast door je beroep
btw binnenkort gaat de 4de pc onder de verf
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Pagina: 1