Mijn vraag
Ben op zoek naar een 1440p monitor liefst minstens 200HZ. Dacht te zoeken in combinatie met g sync ultimate. Dit werd me dan afgeraden door iemand ivm performance vermindering.
wat zijn de nadelen en de voordelen met:
g-sync native
g-sync compatible
g-sync ultimate
Relevante software en hardware die ik gebruik heb een paar maanden mijn pc samen gesteld en nu net een gpu besteld.
Intel Core i5-12600K
Gigabyte Z690 UD DDR4 (rev. 1.0)
PNY GeForce RTX 3080 12GB XLR8 Gaming REVEL EPIC-X RGB
Fractal Design Torrent Black Solid
Noctua NH-D15 Bruin
Noctua NF-A14 industrialPPC-3000 PWM, 140mm
G.Skill Trident Z F4-3600C16D-16GTZ
Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 1TB
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb een gewone 1080p 144 HZ display
Ten slotte absolute maximum prijs is €1000 minder is altijd beter. Wil gewoon echt eens (high)-end gaan naar mijn normen dan toch. Het is dus een gaming monitor speel soms competitieve games maar ben niet meer heel competitief ingesteld speel maar max 10 uur per week +-. Een mens word al wat ouder
Deze twee had ik bijvoorbeeld al gezien als mogelijkheden pricewatch: Alienware AW2721D Wit, Zwart
pricewatch: AOC Agon Pro AG274QG Zwart
Andere opties, suggesties mag je zeker aanraden
Ben op zoek naar een 1440p monitor liefst minstens 200HZ. Dacht te zoeken in combinatie met g sync ultimate. Dit werd me dan afgeraden door iemand ivm performance vermindering.
wat zijn de nadelen en de voordelen met:
g-sync native
g-sync compatible
g-sync ultimate
Relevante software en hardware die ik gebruik heb een paar maanden mijn pc samen gesteld en nu net een gpu besteld.
Intel Core i5-12600K
Gigabyte Z690 UD DDR4 (rev. 1.0)
PNY GeForce RTX 3080 12GB XLR8 Gaming REVEL EPIC-X RGB
Fractal Design Torrent Black Solid
Noctua NH-D15 Bruin
Noctua NF-A14 industrialPPC-3000 PWM, 140mm
G.Skill Trident Z F4-3600C16D-16GTZ
Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 1TB
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb een gewone 1080p 144 HZ display
Ten slotte absolute maximum prijs is €1000 minder is altijd beter. Wil gewoon echt eens (high)-end gaan naar mijn normen dan toch. Het is dus een gaming monitor speel soms competitieve games maar ben niet meer heel competitief ingesteld speel maar max 10 uur per week +-. Een mens word al wat ouder

Deze twee had ik bijvoorbeeld al gezien als mogelijkheden pricewatch: Alienware AW2721D Wit, Zwart
pricewatch: AOC Agon Pro AG274QG Zwart
Andere opties, suggesties mag je zeker aanraden