Momenteel ben ik in het bezit van T-Mobile fiber in combinatie met een Fritzbox 5530.
Heb een telefoon abbo via Cheap connect wat is als nummer kan gebruiken maar ook als sip trunk.
Mijn dect systeem is een Gigaset Go-box 100 met 2 dect telefoons.
Heb verschillende zaken ingesteld en geprobeerd,in eerste instantie lijkt het te werken maar de telefoon gaat maar 1 x over en dan is het klaar er gebeurd verder niks meer.
Cheapconnect verwijst naar provider en provider zegt kijk maar naar Fritzbox.
Ik heb wel een port forwarding gedaan op de modem van 5060 naar 5080 omdat T-mobile 5060 voor zichzelf reserveert.
Overigens voip instellen in Zoiper op mn android telefoon werkt wel dus de cheapconnect settings lijken wel te werken.
Heeft iemand al ervaring met deze combinatie Fritzbox 5530 en Cheapconnect?
Hoor graag.
Richard
Heb een telefoon abbo via Cheap connect wat is als nummer kan gebruiken maar ook als sip trunk.
Mijn dect systeem is een Gigaset Go-box 100 met 2 dect telefoons.
Heb verschillende zaken ingesteld en geprobeerd,in eerste instantie lijkt het te werken maar de telefoon gaat maar 1 x over en dan is het klaar er gebeurd verder niks meer.
Cheapconnect verwijst naar provider en provider zegt kijk maar naar Fritzbox.
Ik heb wel een port forwarding gedaan op de modem van 5060 naar 5080 omdat T-mobile 5060 voor zichzelf reserveert.
Overigens voip instellen in Zoiper op mn android telefoon werkt wel dus de cheapconnect settings lijken wel te werken.
Heeft iemand al ervaring met deze combinatie Fritzbox 5530 en Cheapconnect?
Hoor graag.
Richard