"In the long run we are all dead" J.M. Keynes
als het idd de QS is die je bedoelt: is gewoon goed spul
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
mooi maar duur spul
p.s. Speciaal voor Cannondale... klik hier
Concrete Loop Watercooling
/offtopic
WOOOOOOOOOOOOO vette lingerie reclame
/offtopic
sorry kon het niet laten
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Op vrijdag 24 augustus 2001 21:05 schreef FreeRider het volgende:
Speciaal voor Shove_it999 :mijn gang
Hey ik moet mijn ouders niet, heb jij nog een kamer over?
Jammer dat er Sony op staat, maar daar zit ik niet zo mee, het is gewoon een stapje hoger (ik heb nu nog technics, niks bijzonders). Ik hou gewoon van mooi solide spul, zonder al teveel fratsen. Okee Vincent, Krell, M.L. is daarin heel mooi, helaas buiten m`n budget
BTW FreeRider, ook `n Cannondale-liefhebber! Coole schijven, maar wel een beetje ranzige velgen, not?
Shove_it999 als je kan leven met Chello
M'kay ik zal verder niet off-topic kletsen.. ES is vet !
Dit is heel moeilijk voor mij...ehm....mmmmm......aaaaarggh.....NEE geef mij maar @Home. Maar toch bedanktOp vrijdag 24 augustus 2001 21:18 schreef FreeRider het volgende:
Shove_it999 als je kan leven met Chello
Anoniem: 510
Anoniem: 29984
Btw, de ES en QS lijn cd spelers zijn gewoon ERG goed, versterkers heb ik liever van een ander merk, maar cd speler kunnen ze echt wel maken daar, alleen jammer dat er sony op staat...
Anoniem: 10710
vincent hoort zeker niet in dat rijtjeOp vrijdag 24 augustus 2001 21:10 schreef Cannondale het volgende:
, zonder al teveel fratsen. Okee Vincent, Krell, M.L. is
Okee, Vincent hoort niet tussen Krell en ML als je gaat kijken naar de prijs enzo, maar wat ik bedoel is dat het er ook mooi robuust uitziet. Dat bedoelde je toch? Check anders wat foto`s in het amplifier-topic van Hervaz een tijdje geleden:Op zaterdag 25 augustus 2001 13:30 schreef Rwesselius het volgende:
[..]
vincent hoort zeker niet in dat rijtje
[topic=190548/1/25]
Daar staat iig wat pics van vincent tussen, ziet er toch ook dik uit?
Anoniem: 29984
FF offtopic:Op zaterdag 25 augustus 2001 12:25 schreef hervaz het volgende:
De sony ES cd spelers van 4/5 jaar geleden staan nog steeds bekend als referentiemodellen, ik ben zelf bezig een 777ES te kopen 2dehands, super loopwerk, en 21 kg voor een cd speler is ook niet misselijk.
Btw, de ES en QS lijn cd spelers zijn gewoon ERG goed, versterkers heb ik liever van een ander merk, maar cd speler kunnen ze echt wel maken daar, alleen jammer dat er sony op staat...
Dit lijkt me zeker voor jouw een betere keus, zal je zeker niet tegen vallen. Het is letterlijk en figuurlijk een tank, met een fantastisch geluid.
Anoniem: 10710
Maar dit is alles natuurlijk puur persoonlijk.