Korte vraag: hoeveel M2 slots heeft dit moederbord?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Michael_OsGroot
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15-11-2022
Hoi,

Ik heb eigenlijk een korte vraag. Hoeveel M2 slots heeft dit moederbord?

pricewatch: Gigabyte B660M DS3H DDR4

Ik zie namelijk staan dat er 4x Sata en 2x M2 aanwezig zou zijn, maar als ik de afbeelding bekijk zie ik maar 2 Sata poorten. Nu twijfel ik dus of ik het wel goed begrijp.

Ik wil er 2 Sata SSDs en 2 M2 SSDs in zetten.

2x deze pricewatch: Samsung 980 1TB

De specs zijn helder maar even een sanity check of ik nou iets verkeerds lees :)

Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen

Beste antwoord (via Michael_OsGroot op 01-05-2022 13:58)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:44
Even doorklikken naar de de Gigabyte-site zelf, en je komt vanzelf een uitgebreide uitleg van alle poorten tegen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9rdAUt7ImrqDW5YqTgn6e_nKbqQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/deqNcqDAo9FQqb9r6CER3dl4.png?f=fotoalbum_large

The devil is in the details.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:44
Even doorklikken naar de de Gigabyte-site zelf, en je komt vanzelf een uitgebreide uitleg van alle poorten tegen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9rdAUt7ImrqDW5YqTgn6e_nKbqQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/deqNcqDAo9FQqb9r6CER3dl4.png?f=fotoalbum_large

The devil is in the details.

• Michael_OsGroot
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15-11-2022
Top, dankjewel :)

Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen

• Firetrooper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:34
De tweede die zit dus onder dat thermal blokje boven het moederbord batterij