Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtrme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:56
Begin maart startte Fitbit met de terugroepactie van de Fitbit ionic
nieuws: Fitbit roept 1,7 miljoen Ionic-smartwatches terug wegens brandgevaar

Inmiddels zijn wij 8 weken ongeveer verder
En ik was benieuwd of iemand van een digitale credit card had ontvangen of PayPal tegoed

Ik heb even een apart topic aangemaakt om het algemene topic niet te veel te sturen

Gezien de toezegging vanuit Fitbit 3-6 weken processing time

Andere FAQ

Hoe lang duurt het tot de refund
Dear Valued Customer,

Thank you for registering for the Fitbit Ionic recall.

We verified your account, disabled your device syncing, and will issue your refund within the next 3-6 weeks.

As you own the Fitbit Ionic Adidas edition, you’ll receive a refund of $329 USD.
Ik ben verhuisd, wat gebeurd er met het toegezegde tegoed
Thank you for your question, we are happy to inform you.

The address does not matter in this case, because you will get a refund on PayPal (if you chose for PayPal) or a digital MasterCard prepaid debit, so nothing will be delivered to your house.

You can read more about the MasterCard prepaid here: https://www.giftcards.eu/en/home

The address will matter when you place an order on our website.

We can also assist you in Dutch language, if it's better for you don't hesitate to answer in Dutch.

[ Voor 54% gewijzigd door xtrme op 01-05-2022 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marve79
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 27-08 11:47
Ik heb de refund inmiddels binnen, maar op een virtuele mastercard. Dus ik kan dit geld enkel uitgeven op internet. Weet iemand misschien een manier om dit over te schrijven naar je bank met zo min mogelijk kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:46

DoctorV64

Cosmopoliet

Voor mij was dit een meevallertje. Horloge gebruikte ik al sinds 2019 niet meer wegens een bootloop en ik had hem nog niet weggedaan (ik denk dat elke tweaker wel een doos/ lade heeft met zulke spullen).

5 maart aangemeld voor de actie.
13 maart Fitbit Ionic Recall Account Verification - syncing uitgezet door fitbit.
8 april 309 us$ op mijn paypal ontvangen.

Al met al iets meer dan een maand geduurd. In weken dus 5.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtrme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:56
Marve79 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 10:21:
Ik heb de refund inmiddels binnen, maar op een virtuele mastercard. Dus ik kan dit geld enkel uitgeven op internet. Weet iemand misschien een manier om dit over te schrijven naar je bank met zo min mogelijk kosten?
hoeveel weken zaten erbij jou tussen de melding en de ontvangst van de kaart

zelf redelijk actief online maar mogelijkheid is wellicht
cc koppelen aan paypal => paypal saldo "opwaarderen" => terugboeken naar betaalrekening

en zie ook op giftcards.eu dat de eerste 6mnd het "fee-free" is maar daarna kost het dus geld om de kaart actief te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marve79
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 27-08 11:47
xtrme schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 10:32:
[...]

hoeveel weken zaten erbij jou tussen de melding en de ontvangst van de kaart

zelf redelijk actief online maar mogelijkheid is wellicht
cc koppelen aan paypal => paypal saldo "opwaarderen" => terugboeken naar betaalrekening

en zie ook op giftcards.eu dat de eerste 6mnd het "fee-free" is maar daarna kost het dus geld om de kaart actief te houden
Exact een maand, 22/03 deed ik het verzoek en 22/04 had ik het geld.

Ik ga die Paypal optie eens onderzoeken thx voor de tip :)

Edit: Geld toevoegen kan helaas enkel via Bancontact/iDEAL. Maargoed ik koop er wel iets voor of doe er boodschappen van op Bol.com :)

[ Voor 9% gewijzigd door Marve79 op 06-05-2022 12:04 ]