Ik ben opzoek naar een antwoord van mensen die ook met Woocommerce of met Astra werken en dit antwoord wellicht weten.
Mijn producten staan niet netjes uitgelijnd op de pagina's.
De ene foto is hoger dan de ander waardoor de 'in winkelwagen' knop bij het ene product hoger/lager zit dan de ander.
Graag zou ik willen weten of hier een plugin voor is zodat je de hoogte kan samenstellen zodat alles netjes uitgelijnd is op dezelfde hoogte.
Ik zat zelf al te zoeken maar dat zijn topics uit 2012 tot 2015 die outdated zijn waarvan links en oplossingen niet meer werken.
Het is niet altijd mogelijk om foto's van de producten zo om te schalen dat ze allemaal dezelfde hoogte krijgen.
Nu ziet het er rommelig uit en dat is niet de bedoeling.
CSS codes zijn niet wenselijk en kunnen voor de toekomst voor problemen lijden.
Mijn producten staan niet netjes uitgelijnd op de pagina's.
De ene foto is hoger dan de ander waardoor de 'in winkelwagen' knop bij het ene product hoger/lager zit dan de ander.
Graag zou ik willen weten of hier een plugin voor is zodat je de hoogte kan samenstellen zodat alles netjes uitgelijnd is op dezelfde hoogte.
Ik zat zelf al te zoeken maar dat zijn topics uit 2012 tot 2015 die outdated zijn waarvan links en oplossingen niet meer werken.
Het is niet altijd mogelijk om foto's van de producten zo om te schalen dat ze allemaal dezelfde hoogte krijgen.
Nu ziet het er rommelig uit en dat is niet de bedoeling.
CSS codes zijn niet wenselijk en kunnen voor de toekomst voor problemen lijden.