Hoi mede-tweakers,
Sinds 2018 heb ik een prima Medion desktop (Akoya P5308J/C390). Ik heb enige tijd geleden de CPU geupgrade van een i5-7400 naar een i7-7700 en 16gb ddr4 ram. Het geheel draait op een MEDION H110H4-EM2 moederbord en er zit een NVIDIA GeForce GTX 1060 3GB videokaart in.
Ik zoek een?
Nieuw moederbord met CPU, die er samen met de bestaande componenten weer enige tijd tegen aan kunnen.
Wat is je budget?
Paar honderd
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, als het maar goed werkt.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Voornamelijk voor werk (Office producten) en af en toe een game, laatste games die ik heb gespeeld (zodat je een beeld krijg wat het van de pc vraagt) zijn CoD: Vanguard en Hitman 3. Verder vraag ik niet veel van de pc.
Sinds 2018 heb ik een prima Medion desktop (Akoya P5308J/C390). Ik heb enige tijd geleden de CPU geupgrade van een i5-7400 naar een i7-7700 en 16gb ddr4 ram. Het geheel draait op een MEDION H110H4-EM2 moederbord en er zit een NVIDIA GeForce GTX 1060 3GB videokaart in.
Ik zoek een?
Nieuw moederbord met CPU, die er samen met de bestaande componenten weer enige tijd tegen aan kunnen.
Wat is je budget?
Paar honderd
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, als het maar goed werkt.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Voornamelijk voor werk (Office producten) en af en toe een game, laatste games die ik heb gespeeld (zodat je een beeld krijg wat het van de pc vraagt) zijn CoD: Vanguard en Hitman 3. Verder vraag ik niet veel van de pc.
:strip_exif()/f/image/08cgjymwWuyPgJpGxcAOC4wn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JrNypYkCn9rjLWc6dCi5IZLY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DS5O8rZNyB94NXzG4uvkExpn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/snhwSQHCATpeb29FtBHdkAx9.jpg?f=fotoalbum_large)