Toon posts:

Trust 56K Modem, Wie HELPT????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Brrr krrr kiieeee inbellen gaat nietgoed met dit modem.

Na het bellen,alsie het w8woord moet gaan controleren kapt ie er na een tijdje mee en hangt op...

Delokale PCBoer zegt dat er ruis in de lijn zit (Ja t modem is ver vd meterkast) en dat ik een unit of init string moet hebben om het op te lossen.

Hun hadden het zo neit... ik moest het maar ff zoeken, ik heb duz nu een 14k4 modem uit de kast gezocht maar om nou te zeggen dat het zoeken lekker gaat, nee.

Mijnvraag is weet iemand die unit of initstring??? Die ik bij geavanceeerd bij modemeigenscghappen, in het veld xtra moet invullen???

BVD!

Andere oplossingen ook zeer welkom!!!

• PokkeNoise
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08-2023

PokkeNoise

leesbaar met bril

Niet erg helpvol, maar die trust modems zijn IMHO niet van een goede kwaliteit.
Heb er hier ook een liggen met dezelfde poblemen als jij aangeeft. Soms werkte ie, maar meer keren deed ie het niet.
Vervangen voor een beter (Dynalink) merk.

www.trust.com ff inloggen met een email adresje en alle types met drivers voorradig.
Drivers stellen vaak niet veel voor, meestal een .inf bestandje met de juiste init strings. Soms een dll om wat meer instellingen zoals land etc in configscherm in windows in te kunnen stellen.

? weet jij wat.

• marshal
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-04 16:08

marshal

Reality beats fiction by far

IMHO lult die pcboer uit z'n nek. als je met een 14k4 wel kan internetten. normaal schakelt een modem terug naar een lagere snelheid als er ruis op de lijn zit. Probeer hem eens handmatig lager te zetten misschien dat het dan wel werkt.

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:12

Killjoy

Klingon lawn products

Als die trust drivers niet werken, kijk dan es wat voor chipset er op de kaart zit en probeer es wat te vinden via windrivers.com

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

inderdaad, een oplossing kan zijn om heel andere drivers te gebruiken. sommige drivers die bij een modem geleverd worden of op de website van de fabrikant staan, zijn zeer brak. Probeer eens de nieuwste generieke driver voor de chipset van de modem te vinden (rockwell, conexant, motorola ...)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!