Wijziging user review maartetent ApC_IcE

Pagina: 1
Acties:
  • 839 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-09 22:22

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Topicstarter
Het is eigenlijk een treurig verhaal.
Ik zou een camera overnemen. Ipv dat hij in Apeldoorn lag, lag hij in Scheveningen. Kan gebeuren. Dan haal ik hem daar wel op. Plots reageert @maartetent helemaal niet meer. Er is een overlijden wat natuurlijk vreselijk is en ik heb er alle begrip voor. We spreken (moeizaam) af dat we na een week weer contact hebben. Echter komt er niets. Ik neem meerdere keren contact op maar elke keer na dagen pas een reactie. Ondertussen ben ik al bijna 4 weken bezig. Ik zie wel in de reviews dat hij contact met anderen prima onderhoud. Whats going on? Verder dan “ik ga kijken wanneer ik daar ben” (na weer dagen te moeten wachten op elke reactie) besluit ik een 1 ster review te plaatsen over de communicatie. Vervolgens een “wraakreview” echter ben ik volgens mij niet fout geweest. Zou iemand dit objectief willen beoordelen? Ik kan dat denk ik niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:24

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

We zien graag dat jullie dat samen bespreken. We horen dan wel wat er met de beoordelingen moet gebeuren.
BELANGRIJK: Nieuwe procedure voor V&A Feedback aanpassen

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Topicstarter
Om eerlijk te zijn vind ik mijn review terecht.
En een review te krijgen als “tegen review” lijkt me niet de bedoeling. Als dit inhoud dat beide reviews blijven staan is dit prima. Over een paar dagen horen we wel wat maartetent hier van vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartetent
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 11-08-2022
Hallo Microkid

Wij zijn nog niet eens tot een verkoop gekomen
Ik had een berg prive dingen op een rij en ik heb met niemand problemen behalve met Apc schijnbaar
er een review is ook betaal naar aanleiding van een koop
niet omdat iemand niet reargeerd wanneer jij wilt

van mij mogen beide reviews weg maar zolang er een onterechte review op mijn profiel staat blijft de mijne ook staan.
Mocht hij hem weghalen dan verwijder ik de mijne ook gelijk natuurlijk

Met vriendelijke groet

Maarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

@ApC_IcE @maartetent Duidelijk. Er is dus geen overeenkomst, dan is een beoordeling ook niet toegestaan. Ik zal ze dan beide verwijderen.

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Topicstarter
Duidelijk.
Ik dacht dat een overeenkomst een koop was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartetent
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 11-08-2022
Dank u @Microkid
En mijn excuus voor het verdoen van uw tijd :(

Groet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Topicstarter
@Microkid
Ik wordt er door meerderen over bericht.
Wanneer is het een overeenkomst?
De prijs was rond, overeengekomen tot ophalen. Echter de transactie nog niet.
Moet er in het vervolg een transactie zijn? Mondelinge overeenkomst is toch ook rechtsgeldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Jullie communiceren heel wat af, echter komt het nooit tot een concrete afspraak voor overdracht. Dus geen overeenkomst en geen beoordeling.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

@Microkid als @ApC_IcE een prijs heeft afgesproken en @maartetent heeft aangegeven het product te willen afstaan dan is er gewoon een overeenkomst:
Artikel 1

Koop is de overeenkomst waarbij de een zich verbindt een zaak te geven en de ander om daarvoor een prijs in geld te betalen.
https://wetten.overheid.n...ldeel1_Afdeling1_Artikel1
Of er wel of geen afspraak is voor een overdracht doet er voor het al dan niet hebben van een overeenkomst niet toe en is op zich slechts een gevolg van de overeenkomst.

In het geval van een overeenkomst zonder overdracht heeft de verkoper verzaakt:
Artikel 9

1 De verkoper is verplicht de verkochte zaak met toebehoren in eigendom over te dragen en af te leveren. Onder toebehoren zijn de aanwezige titelbewijzen en bescheiden begrepen; voor zover de verkoper zelf daarbij belang behoudt, is hij slechts verplicht om aan de koper op diens verlangen en op diens kosten een afschrift of uittreksel af te geven.

2 Onder aflevering wordt verstaan het stellen van de zaak in het bezit van de koper.

[ Voor 49% gewijzigd door PcDealer op 02-05-2022 21:08 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Topicstarter
Los van het feit dat ik vind dat we tot een overeenkomst zijn gekomen hoeft er wat ONS betreft geen actie te worden ondernomen. De reviews zijn al verwijderd. En ik voel niet de behoefte om het weer op te rakelen. Wel is het voor jullie wellicht handig om uit te zoeken wat een overeenkomst is. @PcDealer heeft hier volgens mij een sluitend argument

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

@PcDealer Jij bent geen partij, dus gelieve niet te reageren.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.