Vraag

• Sofie81
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 01-05-2022
Hoi, ik heb een nieuwe Pixel 3A en krijg met geen mogelijkheid het notificatie-led/meldingsstipje aan de praat.

In de instellingen van de telefoon en in die van Whatsapp zijn ze gewoon geactiveerd. Ik kon ook de gewenste kleur kiezen. Dus het lijkt erop dat deze telefoon de optie wel gewoon heeft.

Het enige dat ik zelf kan bedenken is: hiervoor had ik een Nexus 5X. Deze heb ik een x ter reparatie op moeten sturen. Het probleem waarvoor ik hem opstuurde is toen verholpen, maar sindsdien deed het meldingsstipje het niet meer. Dat heb ik toen maar gelaten.

Ik heb nu gewoon mijn hele profiel van mijn oude naar mijn nieuwe telefoon overgezet. Zou het daarmee te maken kunnen hebben? Of zie ik ergens nog een vinkje of toestemming over het hoofd? Ik wil niet gelijk halve berichten in beeld of oplichtende schermen, maar zou zo blij zijn als ik het stipje terug kan krijgen.

Hopelijk heeft iemand een idee!
Groet, Sofie

Alle reacties

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-11 12:18
Volgens een snelle Google-search heeft de Pixel 3a helemaal geen notificatie-led, dus dat zal de reden zijn dat je die niet aan de praat krijgt.

The devil is in the details.

• Sofie81
Nou, dan hoef ik in iedereen geval niet verder te zoeken. Duidelijk, maar jammer. Dank voor je snelle antwoord!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-11 12:18
In combinatie met het Always-on Display en bijvoorbeeld een app als 'LED Me Know' zou je wel een notificatie-led na kunnen bootsen op het scherm. Dat heb ik zelf ook gedaan met m'n Samsung Galaxy S20 FE. Maar dat vergt iets meer instelwerk (op zich prima te doen overigens).

The devil is in the details.

• Sofie81
Thanks voor het meedenken! Ik heb net LED blinker notifications geïnstalleerd. Doet volgens mij wel wat ik nodig heb.