Ik heb voor weinig twee wifi IP44 stekkers op de kop getikt waarmee ik deze zomer en winter twee lichtsnoeren wil aansturen. Beide gebruiken Tuya en worden in eerste instantie ook zo herkend door mijn HomeAssistant.
Ik ben nu drie avonden aan het zoeken geweest om de integration aan het werk te krijgen en ik krijg alleen foutmeldingen in HA, bijvoorbeeld error 1106.
Het frustreert me enorm dat ik het niet werkend krijg en ik geen idee heb in welke richting ik de oplossing moet zoeken.
Voordat ik Tuya Local ga proberen, wil ik weten of dat wel zin heeft en of het iemand gelukt is om het eigenlijk werkend te krijgen.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Homeassistant 220407 op een INTEL NUC met een CONBEEII stick.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik ben nu drie avonden aan het zoeken geweest om de integration aan het werk te krijgen en ik krijg alleen foutmeldingen in HA, bijvoorbeeld error 1106.
Het frustreert me enorm dat ik het niet werkend krijg en ik geen idee heb in welke richting ik de oplossing moet zoeken.
Voordat ik Tuya Local ga proberen, wil ik weten of dat wel zin heeft en of het iemand gelukt is om het eigenlijk werkend te krijgen.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Homeassistant 220407 op een INTEL NUC met een CONBEEII stick.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- 2 nieuwe accounts aangemaakt, voor zowel de app als het IoT platform
- Wachtwoord getweaked want dat blijkt nauw te luisteren en komt niet overeen met "eisen"
- land en country server gecontroleerd
- App en IoT platform zijn verbonden
- Add User geprobeerd - met een onbekende foutmelding in het Chinees; was tip die ik op forum tegen kwam.
DS1817+ DX513 - DS923+ DX517