Chromebook: laptop of tablet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Spoorzoeker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
Geachte redactie :)
Als ik zaken wil weten over een chromebook, onder welke categorie valt dit dan?

Zo heb ik een Lenovo Ideapad Flex 5
.... en ja tot zover is niet duidelijk of dit een laptop of een chromebook is. Dan moeten we nog verder achter de komma gaan kijken
CB 13IML05
en volgens jullie lijstje moet ik dan nog verder gaan kijken want het is een
82B8000SMH

Maar goed, tot zover de naamgeving bij Lenovo.
MIjn punt is dus:
Is mijn Chromebook volgens jullie een laptop of een tablet? Of maken jullie een nieuwe categorie.
Voor mij is het meer een tablet+ dan een laptop-.
Graag jullie mening hierover.

Beste antwoord (via Spoorzoeker op 01-05-2022 12:05)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:27
Chromebooks zijn laptops met Chrome OS erop.

Of een Lenovo Ideapad Flex 5 een Chromebook laptop is Chrome OS, of een laptop met Windows, kan je zien aan de letters CB (Chromebook) in 'Lenovo Ideapad Flex 5 CB 13IML05 82B8000SMH'.
Dat mag je vinden, maar een laptop bestaat altijd uit een behuizing met scherm, toetsenbord en muis geïntegreerd. Tablets hebben alleen een scherm. Als je het over Chromebooks met een vast toetsenbord hebt, zijn het dus per definitie laptops ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Hahn op 30-04-2022 23:45 ]

The devil is in the details.

Alle reacties

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:58

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Waar gaat het je om? Om de plek die het krijgt in de Pricewatch, op het forum of ergens anders? De eerste twee gaat de redactie in ieder geval niet over. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • Beste antwoord

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:27
Chromebooks zijn laptops met Chrome OS erop.

Of een Lenovo Ideapad Flex 5 een Chromebook laptop is Chrome OS, of een laptop met Windows, kan je zien aan de letters CB (Chromebook) in 'Lenovo Ideapad Flex 5 CB 13IML05 82B8000SMH'.
Dat mag je vinden, maar een laptop bestaat altijd uit een behuizing met scherm, toetsenbord en muis geïntegreerd. Tablets hebben alleen een scherm. Als je het over Chromebooks met een vast toetsenbord hebt, zijn het dus per definitie laptops ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Hahn op 30-04-2022 23:45 ]

The devil is in the details.

• Spoorzoeker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-07-2024
Dank allebei voor de reacties.