Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjallo
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:13
Ik zoek een?
Setje draadloze in-ears à la Apple Earpods, maar dan Android vriendlijk. Bedrade in-ears zijn helaas geen optie, omdat ik slechte ervaringen met dongles kwijtraken/vergeten heb.

Wat is je budget?
Tot ongveer €80-130

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het is een alternatief voor mijn WH1000-XM4's die ik normaal draag. Echter is deze koptelefoon onhandig/te duur om mee te sjouwen op een vrijdag/zaterdag avond, daarom vind ik 'airpods' ideaal voor deze toepassing.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb destijds al een setje JBL Live Pro+ TWS gehad, deze heb ik destijds op de kop kunnen tikken voor €85 euro bij amazon toen deze in de aanbieding was. Geluid was prima voor het geld, en de intergratie ('quick pair' zoals je het ook op apple ziet) met mijn Pixel 6 was top. Helaas zijn deze uit mijn jas gegapt, dus ben ik opzoek naar een vervangend paar doppen. Echter heb ik niet echt het idee dat de JBL's, die nu helaas gewoon weer €130 kosten, dit geld waard zijn.

Welke vragen heb je hier nog over?
Wat zijn jullie ervaringen met verschillende setjes in-ears in dit prijs segment, en welke zouden jullie aanraden? Het fijne aan de JBL's destijds vond ik de vormfactor, ik weet, omdat ik ze in mijn handen heb gehad, dat ik een setje Sony WF-1000XM3's inclusief case, echt té groot vind. Ondaks het feit dat de JBL's qua (case) design een ripoff waren van de airpods, vond ik dit qua formfactor zeker wel een dikke plus.

Bij voorbaat dank _/-\o_

Beste antwoord (via tjallo op 11-05-2022 11:41)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:26
Heb je hier al rondgekeken of er iets van je gading voorbij komt in de kleine 300 reviews?

https://www.scarbir.com/

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:37

FeaR

In GoT we trust

In-ears vallen niet onder consumenten elektronica maar onder mobiele accessoires: CEA > ATT

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:26
Heb je hier al rondgekeken of er iets van je gading voorbij komt in de kleine 300 reviews?

https://www.scarbir.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slappyjoez
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 24-10 15:30
Ik heb zelf sinds kort de Samsung Galaxy Buds Pro gekocht voor 119 euro. Zijn een enorme verbetering ten opzichte van de goedkope AliExpress oortjes die ik hiervoor had. Blijven goed zitten, goed geluid en batterij gaat lang genoeg mee incl. de bewaarcase.

[ Voor 5% gewijzigd door Slappyjoez op 01-05-2022 06:41 . Reden: Specifieker gemaakt ]

15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°