Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een nieuwe voeding, omdat mijn oude voeding het helaas heeft begeven...
Op het moment heb ik er een 850 Watt Bronze voeding in, die heeft altijd voldoende gewerkt voor mijn pc. Maar ik heb dus nu een geheel nieuwe gebouwd en nu blijkt achteraf dat mijn oude voeding dus helaas ook kapot is.
Wat is je budget?
Hmm... Liefst niet te veel, max €150? Zolang de voeding maar op zijn minst Gold is, als het niet beter kan tenminste.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, liefst wel geluidstil. Of zo geruisloos mogelijk.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit zijn mijn componenten die ik in mijn pc heb zitten:
- Nvidia GTX 1070
- Intel core i7 12700k
- G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS geheugenmodule (4 modules totaal)
- Asus TUF GAMING H670-PRO WIFI D4 (moederbord)
- Cooler Master Hyper 212 Black Edition R2
- ASUS TUF Gaming GT301 - Towermodel - ATX - zwart
Hopelijk hebben jullie advies qua wat ik minimaal nodig heb aan Wattage en welke voeding ik dan het beste kan nemen!
Groetjes, Joof
Ik zoek een nieuwe voeding, omdat mijn oude voeding het helaas heeft begeven...
Op het moment heb ik er een 850 Watt Bronze voeding in, die heeft altijd voldoende gewerkt voor mijn pc. Maar ik heb dus nu een geheel nieuwe gebouwd en nu blijkt achteraf dat mijn oude voeding dus helaas ook kapot is.
Wat is je budget?
Hmm... Liefst niet te veel, max €150? Zolang de voeding maar op zijn minst Gold is, als het niet beter kan tenminste.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, liefst wel geluidstil. Of zo geruisloos mogelijk.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit zijn mijn componenten die ik in mijn pc heb zitten:
- Nvidia GTX 1070
- Intel core i7 12700k
- G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS geheugenmodule (4 modules totaal)
- Asus TUF GAMING H670-PRO WIFI D4 (moederbord)
- Cooler Master Hyper 212 Black Edition R2
- ASUS TUF Gaming GT301 - Towermodel - ATX - zwart
Hopelijk hebben jullie advies qua wat ik minimaal nodig heb aan Wattage en welke voeding ik dan het beste kan nemen!
Groetjes, Joof