Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjare
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-09 10:33
Mijn vraag
Ik heb een LG ultrawide, 34gn850, gisteren aangeschaft. Nu neemt de voet behoorlijk wat plek in beslag en wil daarom deze aan een arm hangen.

Mijn bureau staat tegen het raam. Ik heb een arm gevonden, alleen ben ik er niet van zeker of deze geschikt is voor mijn monitor.

In de specs staat tot 32inch en 8kg.

Mijn monitor is zonder voet 5.5kg, alleen is deze 34inch. Kan ik nu dit scherm hangen aan de monitorarm of moet ik toch kijken naar een alternatief?

Relevante software en hardware die ik gebruik

Monitor :
https://tweakers.net/pric...rood-zwart/specificaties/

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Monitorarm:
https://tweakers.net/pric...d550-zwart/specificaties/

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Het is een arm voor 1 monitor, dus in principe maakt het niks uit hoe groot je scherm is. Zolang je niet boven het gewicht uitkomt wat de arm aan kan gaat het goed.

[ Voor 12% gewijzigd door Kaalus op 30-04-2022 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
kwa gewicht wel.
maar kwa beweging kan het lastig zijn.

wil je uberhaupt de monitor kunnen bewegen/ van links naar rechts? dat kan dan verminderde beweging opleveren doordat de monitor iets groter is dan op papier getest is

volgens het boekje moet ik 90 graden kunnen draaien, maar door het grotere scherm haal ik dat niet tenopzichte van de muur

[ Voor 21% gewijzigd door jack zomer op 30-04-2022 16:02 ]

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjare
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-09 10:33
jack zomer schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 16:01:
kwa gewicht wel.
maar kwa beweging kan het lastig zijn.

wil je uberhaupt de monitor kunnen bewegen/ van links naar rechts? dat kan dan verminderde beweging opleveren doordat de monitor iets groter is dan op papier getest is

volgens het boekje moet ik 90 graden kunnen draaien, maar door het grotere scherm haal ik dat niet tenopzichte van de muur
Ik hoef het niet te bewegen als ik het eenmaal op positie heb. Hooguit naar voren en achteren.
Kaalus schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 16:00:
Het is een arm voor 1 monitor, dus in principe maakt het niks uit hoe groot je scherm is. Zolang je niet boven het gewicht uitkomt wat de arm aan kan gaat het goed.
Oke, dan zit ik goed met deze arm. Ik ga morgen het even uitproberen.