Zelf heul weinig ervaring met adroid, daarom hulp gezocht. Ik heb van iemand voor weinig een chinees boxje overgenomen waar een soort van Google TV (superceleron) op geinstalleerd is met als basis android 7.1.2. Diverse apps spelen goed af, maar bijvoorbeeld Netflix en Videoland apps starten wel op, maar zeuren daarna over Play Services die een update nodig heeft. Ik heb uiteraard al online gezocht en allerlei dingen geprobeerd, maar Play Services wil maar niet updaten, hij geeft dan een deels lege pagina in de Play Store. Na diverse pogingen kan ik nu zelfs de Play Store niet meer in. Ik weet dat er allerlei APK-sites zijn waar ik eventueel de Play Store zou kunnen downloaden, maar hoe weet ik welke versie in nodig heb voor deze adroidversie en hoe kom ik aan een goede bruikbare Play Services?
Ik kan uiteraard de box terugzetten naar fabrieksinstellingen, maar dan nog steeds is die Play Services niet bruikbaar. Hier kwam ik al achter na een vorige reset.
De TV-Box is een H96 Pro+, 4K Ultra HD TV Box, S912 cpu, 3GB Ram, 32GB Rom.
Ik kan uiteraard de box terugzetten naar fabrieksinstellingen, maar dan nog steeds is die Play Services niet bruikbaar. Hier kwam ik al achter na een vorige reset.
De TV-Box is een H96 Pro+, 4K Ultra HD TV Box, S912 cpu, 3GB Ram, 32GB Rom.