Mijn vraag
Kan je via glasvezel 2e vezel van de ftu waar bij onze provider de tv binnenkomt en met de volgende specificatie (opgave provider)van de catv glasvezel:
- Wavelength (typical) 1550 nm
- Optical input power -9 ... 0 dBm
Via een module(tranceiver) in de ubiquiti met sfp poort veder op met een sfp switch er weer uithalen
En dan daar bij de tv omzetten naar coax
Glasvezel> tranceiver in router>tranceiver in switch>glasvezel naar coax receiver is 1 ding
Vraag bestaan er tranceiver die dit signaal hier boven aankunnen?
Relevante software en hardware
Ubiquiti hardware met sfp en sfp+ poorten
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Probeer tranceiver op fs com te vinden die aan de eisen voldoet maar nog niet gevonden is volgens mij alleen rx ( download signaal)
De FiberTwist-P2420 modem komt er standaard op met een speciale uitvoering met 2 vezels
...
Kan je via glasvezel 2e vezel van de ftu waar bij onze provider de tv binnenkomt en met de volgende specificatie (opgave provider)van de catv glasvezel:
- Wavelength (typical) 1550 nm
- Optical input power -9 ... 0 dBm
Via een module(tranceiver) in de ubiquiti met sfp poort veder op met een sfp switch er weer uithalen
En dan daar bij de tv omzetten naar coax
Glasvezel> tranceiver in router>tranceiver in switch>glasvezel naar coax receiver is 1 ding
Vraag bestaan er tranceiver die dit signaal hier boven aankunnen?
Relevante software en hardware
Ubiquiti hardware met sfp en sfp+ poorten
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Probeer tranceiver op fs com te vinden die aan de eisen voldoet maar nog niet gevonden is volgens mij alleen rx ( download signaal)
De FiberTwist-P2420 modem komt er standaard op met een speciale uitvoering met 2 vezels
...