De nieuwe 50PUS8505/12 TV van mijn schoonzus weigert periodiek de gescrambelde zenders te tonen en gaat dan op zwart (het geluid valt ook weg) . Dit zowel tijdens het zappen als ook wanneer de zender al een tijdje aan staat, De kanaalaanduiding van de TV zelf blijft correct in beeld. Na enig heen en weer schakelen met de afstandsbediening naar een andere zender komt het beeld terug, mogelijk ook na enkele minuten spontaan wachten. Geen problemen met niet-gecodeerde zenders, beeldkwaliteit is altijd uitstekend.
Een andere CI+module gaf geen oplossing/ Ziggomonteur geeft aan dat het probleem niet bij Ziggo ligt maar bij Philips (Android).
Mijn hypothese is dat "vergeten" wordt dat de smartcard geactiveerd is of dat de onderlinge communicatie tussen TV en CI+module vastloopt. (Snelheidsverschil).
Kent iemand het probleem of weet iemand waar (en hoe) onthouden en gecontroleerd wordt dat het beeld gedecodeerd mag worden.
mvg, Marinus Tilburg
Een andere CI+module gaf geen oplossing/ Ziggomonteur geeft aan dat het probleem niet bij Ziggo ligt maar bij Philips (Android).
Mijn hypothese is dat "vergeten" wordt dat de smartcard geactiveerd is of dat de onderlinge communicatie tussen TV en CI+module vastloopt. (Snelheidsverschil).
Kent iemand het probleem of weet iemand waar (en hoe) onthouden en gecontroleerd wordt dat het beeld gedecodeerd mag worden.
mvg, Marinus Tilburg
MC