Nieuwe printer kopen, maar geen raad welke

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murn
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21-07-2024
Hallo iedereen,

Ik ben opzoek naar een nieuwe printer voor mijn Opa, aangezien de laatste er mee gestopt is goed te printen en het niet waard is om een flinke renovatie mee te doen.

Hij wilt een draadloze printer. Hoeft allemaal niet luxe zolang er maar mee gekopieerd en geprint kan worden.
Tegenwoordig heb je ook printers die goedkoop zijn, maar juist de inkt patronen die duur zijn. Ik zou liever het omgekeerde willen zien.

Hoeft dus een simpele printer die zijn normale werk hoort te doen om even iets te kopiëren of te printen via draadloos bereik. Budget is 50 tot 125 euro.

Ben benieuwd naar wat jullie aanraden.

Met vriendelijke groet,
Murn

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 10:19
Waarvoor gebruikt hij die printer?
Voor documenten, dan sowieso gaan voor een laserprinter. Zeker een Brother.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JurienW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16:37
Misschien eens kijken naar de Ricoh IM C3000.
Even zonder dollen , zonder te weten hoeveel er geprint wordt valt hier niks nuttigs over te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakwortel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:47
Als het even kan zou ik gaan voor een laserprinter, die drogen namelijk niet uit. Grootste nadeel is dat die voornamelijk bedoeld zijn voor zwart/wit, kleurenlaserprinters zijn een stuk duurder en nog steeds niet geschikt voor het afdrukken van foto's en dergelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• desmond
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Beetje eigen initiatief mag. Gelukkig is het vrijdagmiddag en zit ik tegen de borrel aan. Ik zou ook een Brother nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murn
Opa gebruikt de printer vrij weinig. Zo nu en dan print hij eens. Neem raak weg een paar keer in de maand maximaal.
Verder print die vooral bewijzen zoals betalingen of dingetjes van de verzekering.

[ Voor 25% gewijzigd door murn op 29-04-2022 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:14

DropjesLover

Dit dus ->

murn schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 16:29:
Opa gebruikt de printer vrij weinig. Zo nu en dan print hij eens. Neem raak weg een paar keer in de maand maximaal.
Verder print die vooral bewijzen zoals betalingen of dingetjes van de verzekering.
Een zwart/wit laser multiding dus. In je budget is er weinig aan aanvullende eisen...

https://tweakers.net/prin...05gPBg1A7DpR_O74WbsZhqrQc

Waarom die aanvullende eis van draadloos? Ik neem aan wifi? Dat hebben ze allemaal wel tegenwoordig. Maar ook hier, door je gestelde budget blijft er weinig speciaals / significant beter dan een andere over.

Ik kom uit bij deze:
pricewatch: Brother DCP-1612W

[ Voor 23% gewijzigd door DropjesLover op 29-04-2022 16:35 ]

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:14

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Ik deel de Brother mening. Wel goed om even te bekijken hoe er precies geprint gaat worden, moet het vanaf een tablet of telefoon werken, of wordt het vanuit een laptop/pc aangestuurd?

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murn
Alles wordt aangestuurd door zijn laptop.

WiFi, omdat hij verschillende kamers heeft waar hoe en wat staat en juist hierdoor WiFi goed van pas komt.

Wat als je stijgt naar euro van 200? Enige verbetering daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:02

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies dus schopje naar Componenten Aankoopadvies.

Verder eens met hierboven. Een all-in-one laser will do. Een van de goedkopere modellen zal waarschijnlijk al aan alle wensen voldoen. Kijk vooral of er goedkope 3rd party toners te krijgen zijn.
Pagina: 1